jentemamma Skrevet 7. oktober 2009 #1 Skrevet 7. oktober 2009 Jeg bestilte privat ul på mandagen pga blødning og fikk time idag ettermiddag. Fikk også tatt hcg hos fastlegen og skal egentlig ta ny prøve imorgen. Siden mandag har jeg imidlertid blødd en del og idag blør jeg ganske kraftig så tror jo selv at det er på vei ut. Er 7 uker imorgen forresten. Hadde dere gått til ul idag?? Er redd for at jeg blør mye, tar de en imot da?! Og kan en privat klinikk henviste til sykehuset for utskrapning eller må jeg likevel innom fastlegen? Burde jeg droppet ul idag og bare tatt den blodprøven imorgen og vente på res?! Veldig usikker.. Vil jo gjerne ha svar med en gang også da!
Puppen og lillemor Skrevet 7. oktober 2009 #3 Skrevet 7. oktober 2009 hva med å ringe dit du skal ta ul og høre hva de sier.. jeg vet ikke hvordan det er å ta ul når man blør endel jeg..
MissMe*med*lillegutt Skrevet 7. oktober 2009 #4 Skrevet 7. oktober 2009 Jeg hadde tatt UL.. Var selv på UL for å sjekke for SA når jeg hadde kraftige blødninger, og det gikk greit å ta UL selvom jeg blødde mye.. Lykke til, uansett hva du bestemmer deg for.
jentemamma Skrevet 8. oktober 2009 Forfatter #5 Skrevet 8. oktober 2009 Jeg gikk på ul, men legen fant dessverre inget foster. De var en fostersekk så mest sannsynlig har jeg hatt en MA, men skal på ny ul i neste uke for å være helt sikker. Følte det veldig på meg og ble møtt på en veldig god måte, så det føles helt greit akkurat nå. Gleder meg bare til jeg er ferdig med alt og kan prøve på nytt. Legen ville gi kroppen en sjanse til å ordne opp selv så venter på dette nå. Ev. blir det abortpille til uka. Masse lykke til til alle dere andre!
Puppen og lillemor Skrevet 8. oktober 2009 #6 Skrevet 8. oktober 2009 føler med deg papaya13 - jeg fikk også beskjed om ma i dag.. skal til vurdering på sykehuset senere.. håper jeg kan få utskrapning slik at jeg slipper å ta den pillen.. jeg får helt angst av tanken.. bedre lykke neste gang til oss begge!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå