Gå til innhold

hjelp:( trenger svar :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg begynte å blø idag.. :( ikke frisk blod enda men.. Det som bekymrer meg er at jeg har litt vondt i magen.. Kjennes ut som luftsmerter:/

Puppene mine har fra dag en vært KJEMPEVOND, idag er de nesten ikke ømme i det hele tatt... Og kvalmen..? hvor er den blitt av???:S

Jeg bruker å være ille kvalm på denne tida av døgnet.

Er jeg i ferd med å spontanabortere?

Og en annen ting? skal man da bare la det blø eller må man til lege?

Er bare 19 år... ikke kan jeg fortelle mamma om det heller.. Dårlig timing...

åå:/ Vi som akkurat hadde bestemt oss for å ta vare på dette lille nurket :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ring legen du, og fortell hva som skjer, så får du nok time på dagen. Det må ikke være sa,selv om du blør, men kan være greit å sjekke det. Jeg fikk beskjed av min lege å ta kontakt så fort som mulig om jeg blødde.

Skrevet

blødning trenger ikke bety spontanabort!!

eg hade en blødning på lørdag og har hatt brunlig utflod siden.. var hos legen på lørdag, og han sa at hvis jeg ikke hadde hatt smerter (som sterke menssmerter, eler at kroppen prøver å drive noe ut..) så var det en god sjanse for at det var helt ufarlig..

men jeg har lest at alle blødninger i svangerskapet skal sjekkes av lege - så jeg ville kanskje tatt en telefon..

det er uansett helt uholdbart å ikke vite..

Jeg krysser fingre og tær for dg og nurket!!

Skrevet

Tusen takk for svar! jeg vet det ikke trenger å være en spontanabort... Men hvorfor kjenner jeg nesten ikke symtomene lengre?:S Det er det som skremmer meg mest...

Jeg får vel kanskje bare fortelle mamma alt sammen med engang, for uten henne og bilen hennes kommer jeg meg ikke til legen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...