Hvitveis Skrevet 7. oktober 2009 #1 Skrevet 7. oktober 2009 Hvordan går det med dere og kjenner dere symptomer? Selv kjenner jeg veldig lite....og de ømme puppene er borte! Det eneste jeg merker er mensssmerter nederst i magen, men det kommer og går. Er voldsomt spent på hva resultatet blir, heldigvis ikke såå lenge igjen til 12/10 som er testdagen min. Håper alt står bra til med dere alle:o)
håpefull *er mamma* Skrevet 7. oktober 2009 #2 Skrevet 7. oktober 2009 Hei,hei Her går det bra. Er på rd 6. Vanskelig å la være å kjenne etter symptomer, tiltross for at det er tidlig enda. De symptomene jeg har kan like gjerne skyldes andre ting. Jeg har fortsatt ømme bryst, og synes de virker noe mer oppblåst innimellom (innbildning?). Litt ekstra øm på brystvortene, men så har jeg jo ikke akkurat drevet og trykket så mye på de tidligere. Fikk tilfeldigvis et press på den her om dagen, og la merke til det da. Kan være Crinonen.. Stikkinger i livmor og press bak i korsrygg, av og til. Oppblåst mage, med luft, kommer og går. Tror faktisk oppblåstheten utefor menstid er noe nytt, men kan allikevel være tilfeldigheter det også;-) Skal etter planen teste torsdag neste uke. Kan det være for godt til å være sant, at det skal kunne klaffe så "fort og greit" for oss??? Håpet er nå ihvertfall der, og er ganske optimist. Så da har jeg det bedre på veien, om nedturen skulle komme;-) Blir spennende å følge dere ;-D
Linchen Skrevet 7. oktober 2009 #4 Skrevet 7. oktober 2009 Hei jenter Her går det så det suser:) Må nesten le - har ikke vært så aktiv på lenge, noe som skjer hver kveld + mann og 2åring + 100% på ungdomskolen... Tjohei! Ligge på sofaen? Ikke denna jenta, nei;) (Mulig jeg fyller dagene ekstra fulle for å slippe å tenke på mulighetene for negativt svar den 14...?) Har vært på dansetrening to ganger denne uka, så denne spiren kommer garantert til å bli en danseløve he he he. Puppene er heldigvis ikke så ømme lenger, hadde DE store brystvortene! Mener å huske at jeg sist først fikk ømme pupper etter en god stund. Trodde liksom at det var et av de første tegnene, men ikke hos meg. Eggstokkene rasler til stadighet og sier i fra at de er der støtt og stadig. Det må da være et godt tegn?
nr 2 gull i magen-juli 12 Skrevet 8. oktober 2009 #6 Skrevet 8. oktober 2009 Hei. Må si dette går tregt.. 6. rg idag.. Har en del symptomer - men det kan like gjerne være crinonen. Har litt ømme bryst og opplever en del murring, faktisk mer enn jeg har opplevd før. Måtte det bare være det ene egget eller begge som har gravd seg dypt fast ) Får prøve å aktivisere meg litt mer nå, slik at tiden går kjappere. Men har måtte ta det rolig pga mulig overstimulering. Fikk ut ca 30 egg, så kroppen har måttet jobbe godt. Men føler meg i fin form nå altså!! (Kanskje shoppingen idag virker litt inn også..) Måtte alle oss bli gravid! Blir spennende å oppsummere uke 40 jentene. Klem!
håpefull *er mamma* Skrevet 8. oktober 2009 #7 Skrevet 8. oktober 2009 Jeg har ganske så ømme bryst. Mer enn vanlig. Murringer, spes når jeg sitter eller ligger på magen, så det kommer mest når jeg får press på magen. Kan få en litt sånn sliten følelse i korsryggen av og til når jeg sitter. Kan ikke huske å hå hatt det slik før. Men stiller meg i samme tankerekken som lykkeønskninger; tenker det like gjerne kan skjyldes Crinonen. Vi holder kontakten, dere;-)
håpefull *er mamma* Skrevet 8. oktober 2009 #8 Skrevet 8. oktober 2009 Er forresten på rd 7. Tenkte å prøve meg på litt lett trening igjen etterhvert. Har hatt opphold siden uttak / innsett..
håpefull *er mamma* Skrevet 9. oktober 2009 #9 Skrevet 9. oktober 2009 Dytter. Prøver å få tak i Porsgrunn. Skal spørre om saker og ting som har lagret seg hos meg i det siste. En del ting som har blitt tatt her også;-)
håpefull *er mamma* Skrevet 10. oktober 2009 #11 Skrevet 10. oktober 2009 Har begynt å kjenne meg litt sånn "lett antennelig" over enkelte ting for tiden, så noen hormoner er i anmars, tror jeg, uansett hva grunnen til det måtte være. Har bestemt meg (akkurat nå, ihvertfall) for å vente med testing til torsdag. Gruer meg litt, og lever gjerne "lykkelig" litt lenger i uvissheten;-)
nr 2 gull i magen-juli 12 Skrevet 11. oktober 2009 #12 Skrevet 11. oktober 2009 Hei. Hvordan går det med dere?? Jeg har i går og idag hatt veldig treg mage og oppblåshet.. Håper og tror det er et godt tegn!!! Litt mer optimistist nå enn for noen dagen siden Er på rugedag 9. Ikke lenge til vi skal teste nå!!!!!
håpefull *er mamma* Skrevet 11. oktober 2009 #13 Skrevet 11. oktober 2009 Ja, nå nærmer det seg, jenter!!!! Ønsker dere hell og lykke den uken her;-) Er på rd 10. Jeg har fortstt ømme bryst. Varierer litt i graden, føler jeg. Ellers minimalt med murringer. Tar det egentlig som et godt tegn, for pleier å ha endel murringer før mens. Men, men. Synes det er vanskelig å tolke noe som helst med disse hormonene man har dyttet / dytter inn i kroppen. Nyter hver dag uten blødning ihvertfall, og er ganske optimist. Lurer på om jeg har begynt å bli litt mørkere rundt brystvortene. Kan dette være mulig, så tidlig, eller er det bare innbildning fra min side? Noen flere som synes de har fått dette?
Linchen Skrevet 11. oktober 2009 #14 Skrevet 11. oktober 2009 Her går det greit fortsatt. Hadde en del mensmurringer i morres, men som nevnt tidligere mener jeg å huske at jeg hadde det forrige gang også. Lurer på åssen disse dagene skal gå, skal teste på onsdag - da har det gått 14 dager... Kommer til å kvæle en elev eller 5 hvis de går bananas denne uka... Er visst mer på tuppa enn jeg trudde. Later som jeg er skikkelig eplekjekk, men rimelig nervøs likevel, merker jeg.
Treangel <3 Skrevet 12. oktober 2009 #15 Skrevet 12. oktober 2009 Nei nå ble jeg litt nervøs jeg... har ikke noen symtomer... kjenner ikke noe, ikke noe ømme pupper... ikke noe er anderledes hos meg. Husker ikke hvordan det var første gangen. Æsj, nå blei jeg i dårlig humør.
håpefull *er mamma* Skrevet 12. oktober 2009 #16 Skrevet 12. oktober 2009 Hei treangel:-) Jeg har aldri vært gravid før, men har jo skjønt at det ikke er noen sammenheng med hvordan man føler seg fram til tesingen, og om man er gravid eller ikke. Husk det:) Kan det være mulig at jeg allerede nå begynner å skimte mørk ring rundt brystvorten? Noen som vet? Noen ganger synes jeg det ser sånn ut, andre ganger ikke. Litt sånne mørke prikker. Er kanskje utrolig hva en får seg til å se i disse tider. Er kanskje helt på jordet. Er jo ikke sikkert jeg er gravid, engang..
nr 2 gull i magen-juli 12 Skrevet 12. oktober 2009 #17 Skrevet 12. oktober 2009 Hei Treangel. Noen har ingen symptomer og er gravid, andre får mange. Den ene gangen jeg var gravid hadde jeg ingen symptomer overhodet! Så ikke bekymre deg Håpefull-09: Vet ikke om det er for tidlig, men det kan nok være at de er blitt mørkere, på symptomlister jeg har lest, står jo mørkere brystvorter. Jeg er på rd 10, og snek meg til en test i morres.. Og den var svaaaaakt positiv (!). Tør ikke juble enda, for vet det er veldig tidlig samt at streken var veldig svak altså. Er i tillegg overstimulert, så magen er veldig oppblåst, samt jeg har en del smerter. TVI TVI
håpefull *er mamma* Skrevet 12. oktober 2009 #18 Skrevet 12. oktober 2009 Lykkeønskninger: tror jammen du er gravid, jeg;-) Blir ikke helt klok på disse brystvortene mine. Kanskje jeg rett og slett ser det jeg vil se. Er på rd 11, altså en foran deg. Skulle svippe innom apoteket i stad for å kjøpe test, men de hadde stengt. Har bestemt meg for å teste på tors, og ikke før, men vet jammen ikke om jeg klarer å vente hvis jeg først får en mellom hendene. Nå har jeg bare såååå lyst til å teste, da;-) Da er det sålangt 2 som har testet pos denne uken. Håper det går like bra for oss andre;-)
Lauren Skrevet 12. oktober 2009 #19 Skrevet 12. oktober 2009 Lykke til med testingen til dere alle denne uken. Jeg testet positivt i morgest og er overlykkelig- men samtidig nervøs- må jo komme meg gjennom de første 3 mnd nå. Det er tydelig at alt er mulig, mange har masse sympt. andre ingen- og resultatet blir positivt. Jeg holdt meg til 14 dag med test, var red for svaret. Krysser fingrene for dere alle :-)
Hvitveis Skrevet 13. oktober 2009 Forfatter #20 Skrevet 13. oktober 2009 Negativ test på meg:o( Det ante meg jo, men man har jo et håp! Nå vil jeg bare sutre litt også får vi se framover igjen..;o) Masse lykke til dere andre!
Linchen Skrevet 13. oktober 2009 #21 Skrevet 13. oktober 2009 Takk for det, Hvitveis. Virkelig leit at det ikke klaffet for dere. Selv skal jeg teste onsdag morgen, veldig spent, ja...
håpefull *er mamma* Skrevet 13. oktober 2009 #22 Skrevet 13. oktober 2009 Testet idag pga en liten blødning i morges. Den var negativ. Porsgrunn ville jeg skal fortsette m Crinone og teste igjen på tors, som var planen. Mente det fortsatt er håp. Lest litt om festeblødning, og det KAN faktisk ha vært det. Har fått håpet litt tilbake;-)
Lauren Skrevet 13. oktober 2009 #23 Skrevet 13. oktober 2009 Det er tungt å få negative tester og man blir veldig lei seg- vet alt om dette etter flere runder selv. Jeg vet det er liten trøst- men ikke gi opp- plutselig er det din tur- og hvem vet kanskje er du gravid. jeg er veldig bekyret selv, testet positiv i dag igjen, men har småkramper i livmor i kveld og lysrosa blødning- lite. Kan bare krysse fingrene og håpe på det beste. Lykke til med testingen alle sammen. :-))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå