Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Jeg er litt deppa for tiden. Føler at klokken tikker raskere og raskere uten at jeg får mitt baby ønske oppfylt.. Blir 39 år i dag og har prøvd i snart 4 år.(har hatt tre tidlige aborter på den tiden) Jeg vet jeg er veldig heldig som har 2 barn fra før, men klarer ikke å gi opp drømmen om en liten til. Er det noen av dere som kan se et lite håp for meg? Jeg er født 07.10.70 han er født 17.03.73

Blir glad hvis noen tar seg tid :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Prøvd 3 ganger å skrive til deg,men nettet mitt er klikk ;) Vi prøver igjen..,

Først vil jeg si,grattis så mye med dagen din idag...

Jeg kan desverre ikke se flere barn på dere nå og 1år fram i tid(la årslegg nå,) Du får besjed fra korta at du må ikke stresse med nytt barn,prøv å vær tolmodig så ska du se det blir mye bedre,,Du veit hormoner i ubalanse,og går mann å venter blir alt mye verre,veit hvordan du har det,jeg har selv vært der for mange mange år siden,,men legg den tanken på hylla for noen mnd,slik at kroppen kommer i sin rette balanse så ska du se alt fungerer mye bedre å..

Dette kortet har med intuisjon og hemmeligheter å gjøre. Yppersteprestinnen representerer det mystiske i kvinnen, og de høyere feminine aspekter. Dette er ikke tiden for handling. Ikke vær for entusiastisk. Vær tålmodig og vent på riktig tidspunkt. Lytt til dine drømmer og din indre stemme. Underbevisstheten din vet hva som er riktig, men for å motta budskapet må du ha stillhet og ro. Gå dypere og se forbi det åpenbare og overflatiske i situasjonen.

Yppersteprestinnen kan være et tegn på hjelp og støtte som kommer utenfra, muligens fra en klok og opplyst kvinne

Du må ha troa på deg selv m,sier også korta..Du har mye mer styrke og mot enn det du selv gir deg kreditt for,,Du klarer å kjempe og klarer alt av det du selv måtte ønske,men du må¨bare ha troa på deg selv...

Lykke til..

KLem

Skrevet

Tusen takk for at du tok deg tid,selv om svaret ikke ble slik jeg håpet.Jeg gir ikke helt opp å håpet men får vel ta ting som det kommer.

klem.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...