Gå til innhold

CB-testen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har IKM imorgen , eller fredag.. testet idag tidlig..negativ.. er løpet kjørt? Noen som har testet så tidlig og likevel vært gravide? De skal jo være såå nøyaktige..eller? håpe håpe!! 3pp nå.. og allerede utolmådig

Videoannonse
Annonse
Skrevet

neida,så lenge TR ikke kommer,er det håp:-)

mange som tester før ikm og er neg,men positiv på ikm-dagen:-)

noen må også vente flere dager.

jeg har ikm på lørdag,men skal teste på fredag,da sambo har bursdag.håper på en skikkelig bursdagsgave,men tør ikke å håpe..

har du noen symptomer da?

Skrevet

ja, får håpe da:) forrige gang jeg ble gravid tenkte jeg ikke så mye på det.. og testet først da jeg var 4 dager sen eller noe. .. Vanskelig med ujevn syklus også.. noen ganger 30 dager, andre mndr 29 eller 31.. forirge gang 28!! så mulig jeg skal ha først på lørdag også..Ingen symptomer nå.. syntes jeg hadde noen forrige uke.. murringer m.m.. sykt hvor lite jeg husker fra forrige igang, tror ikke jeg hadde noen særlig symptomer før etter IKM.. Men ja, dengang var jeg ikke så fokusert da det skjedde på 1pp og jeg slapp å bli utålmodig og kjenne etter.. Ellers har jeg hatt litt ømme pupper også.. men det hender det jo man har! Har du noen symptomer eller? Så gøy bursdaggave til sambo med baby da!! Krysser fingre for deg!! :)

Skrevet

jeg heller tenkte ikke så mye på det med de 2 første jeg fikk.(over 10 år siden). den første tok jeg test først da jeg var 6-8 uker på vei.den andre var ikke planlagt og var også 8 uker da jeg testet:-) husker ikke mye av symp,men jeg var så og si aldri kvalm.tok flere uker før jeg fikk ømme og større bryst,samme med tissetrangen.

men de to jeg har,har en annen BF.

har litt ømme bryst,tung nederst i magen og litt stikkninger på venstre og høyre siden nederst i magen:-)har hatt noen sure oppstøt da.

ja,det har vært gøy med positiv test til sambo,men har ikke store håpet.TR kommer vel tenker jeg:-( er i 5pp,og syklusen er stabil på 28 dg heldigvis.

takk,jeg krysser fingrene for deg jeg også:-) håper vi kan følges inn i 1 tri:-)

Skrevet

Har du testet idag da nanna32?

Her har TR enda ikke kommet.. men det murrer og er ømt.. kommer vel når som helst...men håper fortsatt da!! Har lyst til å teste..Men testet jo neg på onsdag da..og den kan komme imorgen også.. så må vel vente..

Skrevet

joda,jeg skulle jo teste,men klarte selvfølgelig å ødelegge esten med å tise på kont.ruten:-(

får se om jeg tester i morgen eller søndag.

har ikke TR kommet enda?hmm,du får ta en test i løpet av helgen da:-)

jeg krysser fingrene for oss begge jeg:-)

ser egentlig for meg at TR kommer her også.kan jo ikke være så heldig å teste positivt:p

Skrevet

Tatt ny test?

Ingen TR=fortsatt håp!

Lykke til ;)

Skrevet

Herreguuud nå blir jeg sprø!! Hadde IKM igår eller senest idag. Ingen TR enda. Masse vondt igår og litt skjelven og sliten i kroppen.. vondt i korsryggen også. Testet idag tidlig..men ingen tydelig strek men ser en svaaaaaak strek kanskje.. altså den hadde en skygge antydning til streken, det har ikke de andre hatt.. (har testet et par ganger tidligere også.. gaal ja.. ) men nå lurer jeg sånn.. er jo uutholdelig og får jo ikke testet før mandag.. Idag er det ingen murringer ingen tegn på TR lenger liksom.. åhh, hva tror dere. Har jeg tenkt så mye på det at jeg ikke får TR!! Hvordan er det med en svaaaaaaaaak strek. Samboer så den også..og så at det var NOE der liksom, men hadde ikke sett dersom jeg ikke studerte den da!!

Og dere da jenter?? noe nytt???? testet positivt!?

Skrevet

Hvordan har det gått med deg? =)

Skrevet

Her har det enda ikke kommet noen TR men testet negativt idag tidlig.. håpløst..kjipt å ikke få TR når man ikke er gravid. Rare greier.. Hvordan går det med deg da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...