Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2009 #1 Skrevet 7. oktober 2009 Har vært nødt til å bruke Pergotime for å få barn. Og vi fikk ei nydelig jente. Tenker å prøve igjen nå. Hadde vært veldig moro med en gutt. Mest fordi jeg har vokst opp med en bror og det er det jeg er vant til. Så mest av nysgjerrighet, noen som vet om det er størts sjanse for å få jente ved bruk av Pergo? Har hørt det en gang. Og vi er selvfølgelige lykkelige uansett kjønn:)
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2009 #2 Skrevet 7. oktober 2009 Teoretisk sett skal det være slik at sjansen for gutt er størst hvis man treffer eggløsningstidspunktet nøyaktig. Men i praksis så har det lite å si tror jeg. Jeg ble nemlig gravid på stork klinikken og ettersom alle insemineres på eggløsningsdagen/dagen etter og veldig mange bruker pergo så skulle det blitt flest gutter. Men statistikken fra klinikken er nokså lik statistikken ellers, 51% gutter og 49% jenter. Så lykke til med å lage lillebror/lillesøster!
-68mamma Skrevet 7. oktober 2009 #3 Skrevet 7. oktober 2009 Min venninne har to gutter - begge Pergo-barn :-)
mamma love Skrevet 11. oktober 2009 #4 Skrevet 11. oktober 2009 Jeg har en gutt som jeg fikk med pergo;) Er selv i gang med å prøve på nytt:)Lykke til;)
1+2=3jenter Skrevet 14. oktober 2009 #6 Skrevet 14. oktober 2009 3 pergojenter... De 2 siste tvillinger....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå