Gå til innhold

Til anonyme dibbere (inspirert av Hvordan vil dagen i barnehagen bli for gutt på 6 måneder)

Anbefalte innlegg

Kjenner jeg blir så irritert av at dere ikke kan signere med eget nick når dere kommer med nedlatende tilbakemeldinger til HI! Anonym-knappen er her fordi man skal kunne spørre om ting som oppleves vanskelig, og kommer til å bli fjernet om folk ikke bruker den slik den er tenkt. På Småtroll 0-1 ble faktisk innleggene mer saklige etter at anonym-knappen forsvant, men mange har unlatt å spørre om ting de har lurt på etter at den ble borte.

Vi er vel voksne folk her inne? Kan vi ikke holde oss for gode til å gjøre narr av hverandre?

AAaaaarrrggh.

Fortsetter under...

ja, kunne ikke vært mer enig!!! Jeg blir overgitt over usaklighetene og unødvendige kommentarer som blir gitt her inne. Og at folk ønsker å bruke tiden sin på slike ekle innlegg? Man må kunne gi sitt ærlige svar og gjerne ha sin mening, men dette må da kunne gis på en skikkelig måte?

det handler om å være et medmenneske, å vite at det er en mamma bak en annen pc som ønsker råd og hjelp for å kunne gi sitt barn det beste, så hvis man ikke kan være et medmenneske og hjelpe denne mammaen, så kan man la vær å bruke tiden sin til å gjøre narr av dette mennesket!

Jeg er så enig!!

Må si jeg til tider er sjokkert over enkeltes innlegg!! En ting er å ha egne meninger og være uenig, noe helt annet er å være nedlatende og dømmende.

• 2 uker senere...

Kjempe fint innlegg Frøken Freken. Dette må da være et forum man kan spørre om hva man vil uten å få masse stygge kommentarer tilbake. Kan man ikke heller la være å svare dersom man ikke har noe fornuftig å si.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...