Gå til innhold

Første lege/jm-time

Anbefalte innlegg

Skrevet

Forrige gang jeg var gravid, tok jeg ganske kjapt kontakt med lege(rundt uke 6-7 tror jeg det var). Dette for å få en skikkelig bekreftelse og sånt..

Men er så usikker nå.. Hvis jeg er gravid(har ikke testet enda, men føles slik), så vet jeg ikke helt når jeg skal kontakte lege/jm.. Synes det virker så lenge å vente helt til uke 12.. :S

Fra sist, så mener jeg det stod i bruksanvisningen til graviditetstesten at hvis svaret var positivt, så skulle man ta kontakt med lege.. forstod det som at man ikke skulle vente flere uke før man gjorde det?.. :S

Håper noen har gode svar.. Er litt forvirra her..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ringte til legen dagen etter at jeg testet positivt, men fikk ikke time før jeg er i uke 8. Men fikk to bøker jeg kunne lese i, og det synes jeg var veldig fint.

Så jeg synes du bare skal ringe, så kan du sikkert få en time når du ønsker.

Skrevet

Jeg tok kontakt med en gang, enda jeg egentlig allerede er under oppfølging pga assistert befruktning. Dette fordi jeg ønsket å måle stigning av HCG i blod.

Jeg synes du kan ta kontakt med en gang du har testet positivt, for legesekretærene vil i verste fall bare sette opp en time litt fram i tid...

Skrevet

Ok.. Får se da... om jeg kanskje prøver meg på jm og ikke lege.. for har hørt fra en annen at legen jeg har, har tatt penger for ting iforbindelse med graviditet av en annen.. har tenkt å skifte lege da.. men..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...