paper Skrevet 7. oktober 2009 #1 Skrevet 7. oktober 2009 Hei,vennen! Du hadde et innlegg om symptomer før en event.pos test: Jeg husker veldig godt sist at jeg ca 6.dag etter eggløsning(og det samsvarte med sex osv..)plutselig fikk smerter(ikke vonde,men det var noe)i nedre del av magen på vei til jobb.. Ikke lenge etter hadde jeg plutselig litt halsbrann som varte ca et lite døgn.Halsbrann har jeg ALDRI ellers..og likeledes et døgn med ømt tannkjøtt.Kan ha vært ca 12 dager etter eggløsning ca. Ømme pupper og sånn hadde jeg ca en uke før forventet mens,testet pos.5 dager før forventet mens med en billigvariant fra apoteket. Sist var jeg veeeldig innstilt på å bli gravid og fulgte derfor ekstremt godt med..,det sies jo at enkelte symptomer kan være innbildning..,jeg hadde de jeg har nevnt.Tror også jeg hadde en metallsmak i munnen før jeg testa positivt.. Jeg er spent nå denne måneden.Jobber ikke bevisst FOR å bli gravid,men har sex uten prevensjon.Jeg tror fremdeles syklusen min er litt ute å kjøre..,og finregner derfor ikke eggløsning,sex osv...enda. Neste forventet mens er om ca 13 dager.Har(tror jeg)eggløsning rundt nå.Igår,dagen før eller idag.Og hadde sex mandag.. Blir så lett gravid-iallefall blitt det tidligere så er selvsagt veeeldig spent nå. Skal teste meg med grav.test lørdag 24.okt.Det er 4 dager FØR forventet mens-spennende. KJEMPETRIST du må jobbe så hardt for noe som du ønsker så inderlig...tida går så sakte!!! MEN;mitt motto er at alt ordner seg for snille jenter og et annet er "Just do it"! K har sagt/spurt om vi skal forlove oss til jul-og gifte oss neste høst! Er sååå utrolig forelska og tenker at han er helt riktig for meg..dagene er som en lek for tida-alt er morsomt og alt går bra!! Ha en flott dag-så høres vi!!!!KLEM
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 7. oktober 2009 #2 Skrevet 7. oktober 2009 ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ så gøy gratulerer, så glad du har funnet den riktige!!!! Min ikm er neste uke, egl.fant jeg plutselig forige uke hehe. & ukers syklus, utrolig gøy hehe!!!!!!!! Tror ikke det har skjedd noe denne gangen heller,men lov å håpe. Krysser fingre for deg da! Skal trene på spenst nå,men skriver mer senere. Stooor klem
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 7. oktober 2009 #3 Skrevet 7. oktober 2009 6 uker syklus skulle det stå hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå