Candy girrrl Skrevet 6. oktober 2009 #1 Skrevet 6. oktober 2009 Må ha litt inspirasjon :-) Det sier liksom ikke pang på de samme navna hos meg og barnefar.. Frustrerendes...
Sabina og gjengen Skrevet 6. oktober 2009 #3 Skrevet 6. oktober 2009 Mali heter nydlingen min. Kjenner noen som har barn som heter: Aini Hanna Rikke Indine Lilly Adriane Jenny Maiken Julie Vivian Ingeborg Ella Wilma Anine Eli Konstanse Line dette var et lite utvalg...
Gjest Skrevet 7. oktober 2009 #4 Skrevet 7. oktober 2009 Min prinsesse heter Eva Sophie♥♥ Andre fiiiine navn som vi/jeg vurderte var: Agnes (hvis vi får ei jente til en gang skal hun hete det) Hannah Maria Victoria Olivia Tuva Ingrid
JenteBeibi.04.02.09<3 Skrevet 7. oktober 2009 #6 Skrevet 7. oktober 2009 Thea Marie hetter prinsessen min =) <3
Totetteskatter + baby 2015 Skrevet 7. oktober 2009 #7 Skrevet 7. oktober 2009 pernille heter jenten min
Mamma´n til lillemor Skrevet 7. oktober 2009 #8 Skrevet 7. oktober 2009 Min prinsesse heter Adele Aurora. Hvis vi får en jente til har vi allerede navnet klart (det er vel sikkert to år til, men men). Da har vi funnet navnet Vilja Elise.
Moni*gull09*gullgutt11 Skrevet 7. oktober 2009 #12 Skrevet 7. oktober 2009 Adelin heter mitt lillegull Venninna mi fikk nettopp ei som skal hete Leandra. Det er fint!
Frøken Freken Skrevet 7. oktober 2009 #13 Skrevet 7. oktober 2009 Rakkerungen min heter Filippa. Og skulle jeg slumpe til å få en til skal hun hete Ellinor.
Lillian m/4 Skrevet 7. oktober 2009 #14 Skrevet 7. oktober 2009 Har to jenter eg og dei heiter: Nina Therese og Tone Renathe. Om vi får fleire så har eg lyst å kalle ei evt jente for Siri Helene.
Mrs. Fix It- stor+liten Skrevet 7. oktober 2009 #15 Skrevet 7. oktober 2009 vår lille heter Nathalie, (neste har vi planlagt at skal bli gutt da) men blir det en jente skal hun hete enten Hedda, eller Thea kanskje vi får se=)
Gjest Skrevet 8. oktober 2009 #17 Skrevet 8. oktober 2009 Jenta mi heter Lilly Andre jentenavn vi vurderte var: Ariel Elly Sofie Frøya Sol Emmalin Elea Emily
Frøken Freken Skrevet 8. oktober 2009 #18 Skrevet 8. oktober 2009 Har en kollega med datter som heter Lykke og en venninne med datter som heter Fryd - og det er navn jeg blir glad av å tenke på! SYns også Erle, Tiril og Iris er fine navn.
lille løk Skrevet 8. oktober 2009 #21 Skrevet 8. oktober 2009 Hun heter Sofia. Andre navn vi vurderte var: Freja Sol Aurora
Mammasgull 03_,09 og_10 Skrevet 8. oktober 2009 #22 Skrevet 8. oktober 2009 Vårin Andre navn jeg liker er: Maya Nora Charlotte Marita Sofie
Mrs Bad enkelt og greit Skrevet 8. oktober 2009 #23 Skrevet 8. oktober 2009 Eline Marie heter jenta her:) Andre navn jeg liker er Malin Andrea Vilde Maia Mia
♡ Mors-lykke ♡ Skrevet 8. oktober 2009 #24 Skrevet 8. oktober 2009 Vi vurderte mange navn, men det vi landet på er det så få som heter at jeg vil ikke skrive det her (da kan jeg lett identifiseres av folk som evt kjenner meg her inne, og anonymitet er greit iblat syns jeg ;-)) Men, kan fortelle en del av navnene vi vurderte, men ikke ble enige om, hehe ;-) Julie/Julia Juliane Isabell/Isabella Nathalie Malin Maiken Madeleine Victoria Mille Rikke Rakel Ida Ariel Kara Karine/Karina (Carina) Miriam Lykke til med navnevalget ! Skjønner forøvrig problemstillingen din godt - vi sleit veldig med å finne det ene navnet vi begge følte var helt riktig - men stå på - dere finner det til slutt ;-)
♡ Mors-lykke ♡ Skrevet 8. oktober 2009 #25 Skrevet 8. oktober 2009 Å, jeg glemte Vilde, som var en av mine favoritter... ! Samt Melinda, Anine, Anya og Carita :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå