lille prikken Skrevet 6. oktober 2009 #1 Del Skrevet 6. oktober 2009 Hei jeg synes det er veldig vanskelig å orientere meg i barnevogn jungelen, men den jeg har sett meg ut er Brio Go.Vet dere om den selges et sted i Østfold, evt Svinesund? Jeg ser også at den har veldig små hjul foran, går det å bytte til større dekk på vinteren? Dere som har erfaring med flere vogner hvem vil dere anbefale? Håper på noen svar da det er helt håpløst som førstegangsfødende å vite hva jeg skal "se etter":)!!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/140772984-brio-go-i-%C3%B8stfold/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykke X 4 Skrevet 7. oktober 2009 #2 Del Skrevet 7. oktober 2009 Hei! De selger Brio go på Svinesund (Nordby shoppingsenter), og har hørt de kan bestille den for deg på Happyland. Ellers vet jeg ikke i Østfold, men om du vil ta turen innenfor fylkesgrensa til Akershus har de den på Babyshop i Ski. Hos Babyshop kan du visstnok få 10 % rabatt på vogna om du melder deg inn i VIB klubben til babyshop i butikken Så til de andre spørsmålene dine Man får foreløbig ikke kjøpt større hjul/vinterhjul til Go, det får man derimot på Bugaboo cameleon, som i mine øyne fremstår som en bedre vogn enn Go til vinterbruk av den grunn, i tillegg til at man på Bugaboo kan snu styret (og kjøre med de største hjulene foran), det kan man ikke på Go. Go har derimot en bedre fjæring enn Bugaboo. Jeg har selv sistnevnte og er fornøyd med den (men kan tenke meg å kjøpe Go en dag ). Bugaboo selges i de samme butikkene som nevnt ovenfor Lykke til med vognvalg. Lykke til med vognvalg. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/140772984-brio-go-i-%C3%B8stfold/#findComment-140773736 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå