umuliusen Skrevet 6. oktober 2009 #1 Skrevet 6. oktober 2009 Jeg har gått på pergotime, en tablett daglig i 5 dager. Var hos gynekolog i dag. Han så minst tre egg, men slimhinnene var ikke gode nok til at eggene ville feste seg (mente han) og dessuten så frarådet han jo å prøve siden vi ikke tør prøve på tre små... Siden jeg hadde fått så mange egg, skulle jeg neste gang få noe annet enn pergotime. Det nye var Puregon som skulle settes som sprøte i magen i 5 dager. Noen andre her som har prøvd dette???? Noen andre som har fått mange egg etter pergokur???
to snart tre Skrevet 16. oktober 2009 #2 Skrevet 16. oktober 2009 Hei. Det er nok ikke unormalt å få flere egg som er klare på bruk av pergotime. Det er jo gjerne en av risikoene med akkurat pergo, ref flerlinger. Puregon er det mange som tar i sprøyteform under IVF/ICSI forsøk (prøverør). Jeg har ikke brukt merket Puregon selv (har brukt gonal-f), men spør gjerne andre inne på tråden for ass befruktning så får du nok gode svar der vil jeg tro:=) Lykke til!
Maddemor-1 gutt+1 jente:) Skrevet 16. oktober 2009 #3 Skrevet 16. oktober 2009 Synes det er veldig rart at gyn vil sette deg på puregon når du får mange egg med pergo altså. For hos meg så fikk jeg ikke noen egg med pergo og derfor vill gyn sete meg på puregon for det er sterkere saker, men da skulle jeg under NØYE overvåkning rundt EL pga STOR sjangse for flerlinger. Altså større sjangse for flerlinger med puregon enn pergo ifølge min gyn da....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå