Gå til innhold

Hva betyr å spotte?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 2 dager unna IKM og har visstnok begynt å spotte, noe jeg aldri gjør til vanlig. Dette er min 2. mens etter fødsel for ca 9 mnd siden. Har hatt murringer i underlivet i flere dager nå. Blør ikke, litt rosa utflod, ellers ingenting. Noen med erfaringer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva er spotting?

En brun/rosa liten blødning eller lett blodtilblandet utflod. Kan være start på menstruasjon, men noen opplever også en festeblødning (når det befrukta egget fester seg i livmoren).

Dette fant jeg på en side om barnløshet ol.

Skrevet

Takk for svar :-) Har aldri oppleve å spotte så det kan bli spennende å se hva som skjer, mest sannsynlig banker tante rød på døren :(

Skrevet

jeg hadde brun flekk i morges på kluten jeg hadde mellom beina etter samleie inatt, mørk brun flekk. har kun hatt den flekken, ikke mer etterpå. blør du?

Skrevet

Nei, jeg blør ikke. Har hatt litt lyserosa utflod + bitte lite utflod/slim m/blod på papiret etter forrige toalettbesøk, men that's it. Pleier alltid å være nøyaktig på dagen når mens ventes, blør/spotter aldri før og de 3 første dagene med mens er vanligvis med rikelig blødninger.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...