Tøvsjura Skrevet 6. oktober 2009 #1 Skrevet 6. oktober 2009 Jeg er 2 dager unna IKM og har visstnok begynt å spotte, noe jeg aldri gjør til vanlig. Dette er min 2. mens etter fødsel for ca 9 mnd siden. Har hatt murringer i underlivet i flere dager nå. Blør ikke, litt rosa utflod, ellers ingenting. Noen med erfaringer?
Gjest Skrevet 6. oktober 2009 #2 Skrevet 6. oktober 2009 Hva er spotting? En brun/rosa liten blødning eller lett blodtilblandet utflod. Kan være start på menstruasjon, men noen opplever også en festeblødning (når det befrukta egget fester seg i livmoren). Dette fant jeg på en side om barnløshet ol.
Tøvsjura Skrevet 6. oktober 2009 Forfatter #3 Skrevet 6. oktober 2009 Takk for svar :-) Har aldri oppleve å spotte så det kan bli spennende å se hva som skjer, mest sannsynlig banker tante rød på døren
Gjest Skrevet 6. oktober 2009 #4 Skrevet 6. oktober 2009 jeg hadde brun flekk i morges på kluten jeg hadde mellom beina etter samleie inatt, mørk brun flekk. har kun hatt den flekken, ikke mer etterpå. blør du?
Tøvsjura Skrevet 6. oktober 2009 Forfatter #5 Skrevet 6. oktober 2009 Nei, jeg blør ikke. Har hatt litt lyserosa utflod + bitte lite utflod/slim m/blod på papiret etter forrige toalettbesøk, men that's it. Pleier alltid å være nøyaktig på dagen når mens ventes, blør/spotter aldri før og de 3 første dagene med mens er vanligvis med rikelig blødninger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå