Gå til innhold

Knuse!!!

Bjølsen - gutt nov 10

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skulle ønske det fantes et sted der jeg kunne betale noen kroner i inngang - og så kunne jeg få komme inn å få knuse så mange glass, tallerkener, porselenfigurer, lamper osv jeg ville - mot en diger murvegg. KUN for å få ut aggresjon mot den jævla, konstant tilbakevendende tanta som jeg er så sinnsykt forbanna lei av. Og alle andre negative og urettferdige tanker som opptar hodet mitt.

DET hadde vært deilig det.

Med masse knuselyder.

AH! :) (og nei, jeg er ikke gal, bare veldig, veldig lei og frustrert)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vil veldig gjerne være med deg på det stedet om min TR kommer på lørdag :)

Skrevet

Kom den j... tanta igjen?? Søren as.. ;((( Holder fortsatt på håpet, men ligger lavt i tilfelle hun dukker opp. Da blir ikke skuffelsen SÅ stor..

Skrevet

Du har ivertfall en kropp som "virker" selvom man selvsagt kunne ønske man var gravid.

Jeg har mistet TR etter å ha hatt 28-30 dager syklus bestandig, har jeg nå mistet TR og aner ikke hvor jeg er i syklus, Det er ivertfall frusterende kan jeg love deg!!!

Lei er bare et er forsiktig utrykk er ett eller annet sted i 14pp og er veeeeeeeeeeldig lei, sliten og frustert.

Lykke til!

Skrevet

Tror jeg joiner deg der ja. Var riktig pisshumør og frustrert igår da denne hersens TR ankom. Holdt nesten på å fortelle gubben om å ta seg en tur til pepperland. Gjorde det ikke men fy flate det ble en del tårer ja.

Skrevet

jeg melder meg på.... er så lei.. tante kommer i dag eller morra:8

Skrevet

Snart ett år siden me starta prøvinga! Eg og vil KNUSE!! Grrrrr!!

...nå har tanta komt for fulle mugger...for min del var eg glad for det, for eg har ikkje hatt mens siden 30 juli sist..!! God damnet!!

Men sånn utenom prøverhormoner her......hadde egentlig vært en jæskla god forretningsidé.................

Skrevet

Hehe! Det er bra dere er med! Tror vi hadde fått det helt strålende. :)

Skrevet

Nå er dette kanskje ikke like enkelt med tanke på hvor man bor i landet, men jeg har den perfekte løsning!!!!

Ta med dere noe gammelt skrap eller spør om kjente har noe service eller annet de skal kvitte seg med. Stikk på den lokale søppelfyllingen der dere bor og i nesten ALLE tilfeller er all søppel HELT gratis! Jeg har aldri vært så lykkelig og gutta på Brobekk har aldri ledd så godt. Jeg kastet så det spruta søppel i container'ne og hjalp perfekt mot frustrasjonen. Nå er det ikke lenger styr å fixe søppel, jeg er førstemann til å hive meg i bilen:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...