Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som kan anbefale noen fine fotokalendere å gi bort i julegave? Har fått tilbud i posten fra Allfoto, noen som har erfaringer med disse kalendrene?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

www.japanphoto.no

har bestilt andre ting derfra og har vært kjempefornøyd. ikke er de så dyre som mange andre heller. kalenderen skal jeg prøve for første gang i år.

allffoto har jeg aldri hørt om...

Skrevet

Vi prøvde Allfoto et år, men synes en del av bildene ble uklare / kornete (og det hadde IKKE med kameraet / oppløsningå gjøre). Når det er sagt; en venninne av meg har brukt dem i alle år, og er kjempefornøyd,Vi var kanskje bare uheldig?

Vi har de siste årene bestilt gjennom libero.no. De har tilbud om slike fotokalendere (husker ikke hva firmaet heter, men man bestiller altså fra libero...). Vi er veldig fornøyd med dem, fine bilder, god plass til å skrive på, og bra pris.

Vi har villet ha kalender i stor størrelse, med bilder som tar ca en A4-side, hvis du skjønner. Altså: når man henger den på veggen, er det først en A4-side med bilde, deretter "spiralen", og så "kalenderdelen". Er altså to ganger a4 når man bretter den ut. Så er det en "rute" for hver dag, den fra libero har ikke ført opp navnedager (noe jeg synes er tull og bare tar plass jeg vil bruke til å skrive på..). Vi bruke kalenderen til å notere hva som skjer hver dag.

Det er mange fotobutikker (elite, japan, fotoknudsen ++++) som tilbyr fotokalendere, men jeg synes ofte de er små i størrelsen, og bildene er mange ganger ikke større enn "vanlig" størrelse (10x15 el.l). Jeg vil gjerne ha litt størrelse på bildene (JA, jeg vil se barna mine i stort format :).....)

Skrevet

PS Du kan jo se hvordan det ser ut ved å logge inn på www.libero.no, velge "liberoklubben" og "tilbud" - "kalender".

Vi har hatt liggende bilder, men har ofte "satt sammen" to stående i photoshop hjemme, og sendt inn disse som ett "liggende" i kalenderen..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...