Bea <3 Skrevet 6. oktober 2009 #1 Skrevet 6. oktober 2009 oppdaget forleden at den rett og slett ikke satt på fingeren min lengre. Har gått litt ned i vekt i det siste og tenkt på det at jeg kanskje burde ta den med til en gullsmed og forminske den litt da den begynte å sitte litt løst. Var i oslo og handlet fliser her for ikke så lenge siden da jeg kjente meg naken på fingeren, tittet ned og der var den ikke. Spurte de ansatte i butikken og lette overalt, men vekke var den. Har vært gift i 2 år nå og synes det er kjempetrist... mannen min også. Er det noen som greier å kjenne på hvor den kunne være? Hva slags info må dere ha av meg?
K@ri @nita Skrevet 31. oktober 2009 #3 Skrevet 31. oktober 2009 Kan du sende meg en mail? På [email protected]? Jeg trenger og "tygge litt" på det. Skal prøve og hjelpe deg. Derfor er det fint med en mail, så jeg ikke glemmer deg. Skal la det surre litt i bakhode, så hender det at vips, så ser jeg det. Kan du fortelle meg i mailen hva slags ring det er, og om du selv vil, hva som står i den. Hadde i alle fall vært kjekt og vite enten navn i den, eller dato. Men dette er bare om du vil. Skal la det surre litt uansett:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå