Månestråle75 Skrevet 6. oktober 2009 #1 Skrevet 6. oktober 2009 Min jente på 6 måneder liker ikke morsmelkerstatningen fra Nan. Når dette er på tåteflaska grøsser hun og brekker seg, og kniper munnen sammen.. Finnes det noen andre typer MME som kanskje smaker bedre? Kunne tenke meg å gi henne MME å drikke til grøtmåltidet på kvelden, da hun er veldig lite interessert i grøten, og fordi jeg ikke har så mye melk igjen i puppene på kveldstid.. Noen som har en anbefaling å komme med?
MiMa09 Skrevet 6. oktober 2009 #2 Skrevet 6. oktober 2009 Finnes flere ja, de jeg har sett på butikkene er Småfolk, Hipp og Collett i tillegg til NAN, men ikke alle butikker har alle typene. NAN er vel den de har flest steder så vidt jeg vet. Jeg har en som elsker NAN, så har ikke prøvd de andre og vet ikke om de smaker/lukter annerledes. For jeg må si jeg syns NAN lukten er spesiell, og jeg var overrasket over at småen min drakk det med største glede.
Gjest Skrevet 6. oktober 2009 #3 Skrevet 6. oktober 2009 Kan ikke anbela noe annet, siden vi bruker NAN, men det finns mye å velge mellom. Både Hipp, Småfolk og Collett har har mme du får kjøpt i dagligvarebutikker. I tillegg finns det endel merker på apotekt, men disse er mer for dem som ikke tåler vanlig mme. Lykke til, håper du finner noe vesla liker
Månestråle75 Skrevet 6. oktober 2009 Forfatter #4 Skrevet 6. oktober 2009 Takk skal dere ha ) Da skal vi ta oss en butikkrunde i morgen.
Collette Skrevet 6. oktober 2009 #5 Skrevet 6. oktober 2009 Collett smaker godt. Jeg brekker meg av NAN, men Collett lukter og smaker godt. Kjøper på Rimi.
Månestråle75 Skrevet 7. oktober 2009 Forfatter #6 Skrevet 7. oktober 2009 Da skal vi teste ut Collett i dag :-) Takk for tipset!
Pippilotta med 2 blå! Skrevet 7. oktober 2009 #7 Skrevet 7. oktober 2009 Vi bruker også Collett. Min kaster opp av Nan, men liker collet. :-)
Cruella De Vil Skrevet 7. oktober 2009 #8 Skrevet 7. oktober 2009 Vi brukte småfolk en liten stund, synes ikke den var så verst. Denne finnes som drikkeklar i liten boks, så det går jo an å kjøpe en liten sånn boks og teste. Den drikkeklare smakte ca. det samme som pulveret, synes jeg i hvert fall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå