håpefull *er mamma* Skrevet 6. oktober 2009 #1 Skrevet 6. oktober 2009 Er på rd 5 idag. Vet at det er individuelt når og hva man får symptomer, men kunne vært fint å høre om forkjellige erfaringer. Jeg har ømme bryst, litt stikking i livmor til tider, kan få litt oppblåst mage utover dagen. Men disse symptomene kan like gjerne være tilfeldige og / eller skyldes andre ting. Håper noen har noe å dele med meg;-)
håpefull *er mamma* Skrevet 6. oktober 2009 Forfatter #2 Skrevet 6. oktober 2009 Det sier seg kanskje selv, men når jeg er oppblåst i magen har jeg også luft i magen. Litt prompete;-)
♥ gammel [p]røver ♥ venter 2! Skrevet 6. oktober 2009 #3 Skrevet 6. oktober 2009 Hei håpefull-09! Jeg skjønner godt hvordan du har det nå, og må smile litt her jeg sitter :-)! Det er ikke lett å slappe av og la symptomer være symptomer... Første IVF (hvor jeg ble gravid) hadde jeg INGEN symptomer før noen dager etter IKM; da fikk jeg store og ømme pupper, tisset ofte og likedan med promping ;-). Nå er jeg 5 uker på veg etter 2. forsøk (men er jo litt usikker på om det fortsatt er "liv" der inne). Denne gangen smakte all mat "metallisk" allerede på rd 3 (noe den ikke gjør lengre) og jeg hadde sterk, dyp og tydelig puls på høyre håndledd. Det eneste jeg kjenner nå er litt oftere sultfølelse og økt tissebehov i tillegg til dyp og sterk puls. Jeg brukte Cyclogest stikkpiller 2 ggr daglig under begge forsøkene. Til orientering har jeg 2 egenproduserte barn, og begge gangene hadde jeg 0 syptomer før etter IKM :-)! Lykke til!
♥ gammel [p]røver ♥ venter 2! Skrevet 7. oktober 2009 #5 Skrevet 7. oktober 2009 Ikke kommende mens, eller det er i hvertfall det en håper på skal skje ;-)
håpefull *er mamma* Skrevet 7. oktober 2009 Forfatter #6 Skrevet 7. oktober 2009 Skjønner ;-) Takk for svar
håpefull *er mamma* Skrevet 7. oktober 2009 Forfatter #7 Skrevet 7. oktober 2009 ...og fortsatt masse lykke til til deg, GP!!!!!
♥ gammel [p]røver ♥ venter 2! Skrevet 7. oktober 2009 #8 Skrevet 7. oktober 2009 Takk! Jeg får svar på blodprøven etter kl. 13:00 i dag (den som jeg tok mandag) og er selvfølgelig veldig spent siden CB testen viste i går at jeg var mer enn 5 uker på veg og det stemmer jo veldig ettersom det var 5 uker siden egguttak på mandag... Har så og si ingen brun utflod lengre, så jeg HÅPER veldig nå.... Jeg mangler bare alle symtomene på å være gravid.... Klem
håpefull *er mamma* Skrevet 7. oktober 2009 Forfatter #9 Skrevet 7. oktober 2009 De kommer, bare vent ;-D Lykke til med blodprøvesvar
Nurket1 - prøver 2010 Skrevet 7. oktober 2009 #10 Skrevet 7. oktober 2009 Hei! Har vært fire ganger gravid med IVF..ulikt alle gangene...ingenting er sikkert før testen! Alle hormonene vi tar før og etter gjør kroppene våre koko tror jeg... Slapp av og tenk at du er gravid! Teknisk sett er du det :-) Jeg har kjent masse og ingenting...og + ble det....med barnet mitt visste jeg at det var der...veldig rart....ellers kjent jeg mer de gangene jeg var gravid lengst....sist kjente jeg ingenting.... Så lev i håpet så lenge du kan. Jeg var ikke kvalm en dag under svangerskapet f.eks. Litt rortete innlegg her...men lev i håpet er budskapet!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå