Gå til innhold

noen her som til vanlig hadde ømme pupper. . .

Anbefalte innlegg

Skrevet

etter el, før de ble gravid?? fra el og til mensen kom liksom.

hvordan var ømmeheten da? og hvordan ble det når dere ble gravid? var ømmheten der da og? forsvant den? eller ble den annerledes? har ømme pupper hver gang etter el, og ser på det som negativt. . at da er eg ikke blitt gravid denne gangen heller :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! Det jeg merket da jeg ble gravid var at jeg IKKE hadde ømme pupper som vanlig mellom EL og ikm. Ømheten i puppene kom en god stund etter positiv test, Rundt uke 5 tror jeg. Nå er de konstant ømme, og har i perioder vært skikkelig vonde og veldig tunge! Fryktelig å ta av seg bhen noen kvelder...

Skrevet

uff :( takk for svar hvertfall. . puppene er ømme, eller vonde og blitt større. men det gjør de etter el hver pp :(:(:(

Skrevet

Husk at det er mange som får veldig ømme pupper når de er gravid, og får det før ikm. Du må ikke gi helt opp enda, og ikke ta sorgen på forskudd! Vi er forskjellig og har ulike symptomer! Ha troen en stund til, :-) Nederlaget kan du tidsnok ta hvis tr kommer.

Skrevet

Jeg har normaltsett ømme pupper før mensen.. Gjerne nesten 2 uker før jeg skal ha mensen. Forskjellen denne gangen var at jeg ikke fikk ømme puppe før ca 3 dager før forvente mens. Pluss at nipplene mine var veldig ømme i tillegg, har ikke vært slik før. Å jeg tok test 2 uker over tida, visste så klart at jeg var gravid.. Nå er puppene VELDIG VONDE og ømme om morgenen og om kvelden.. Nesten fælt å være borti dem:S

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...