Gå til innhold

Influensasyk mann og jeg er i uke 7...

Anbefalte innlegg

Skrevet

...og det står at nå spesielt i denne uken skal man prøve å unngå folk som er syke :-( Ble litt redd.

Hva gjør dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror jeg hadde slappa av. Det er vel helst ønskelig at DU unngå å bli syk, hvertfall med høy feber, over 39 grader.

jeg jobber på sykehus og har store problemer med å unngå syke mennesker;) Tenker ikke på det en gang:)

Skrevet

Huff, synes det der med influensaen er skummelt... Men det er jo vanskelig å holde seg unna en som man bor med. Vet ikke hvor mye det hjelper å sove på separate rom etc. Dere bruker jo samme bad, spiser på kjøkkenet osv. så vet ikke om det er mulig å unngå smitte når man er såpass tett innpå hverandre som når man bor sammen.

Skrevet

jeg har vært forkjøla i snart 3 uker og har infeksjonsutløst astma så er ikke så lett for meg å bli fort frisk når jeg først er blitt sjuk. Men legen trodde ikke jeg hadde virus, men bakterier. Jeg har hatt litt feber idag, men håper virkelig jeg blir bedre snart...

Skrevet

Jeg hadde influensasyk liten gutt på 2 år i forrige uke. Tok kontakt med lege, og hun ville at han skulle testes for svineinfluensa. Det viste seg at det ikke var det, men hadde det vært det ville hun at jeg skulle ha tatt tamiflu forebyggende. Det er veldig vanskelig å unngå å bli utsatt for smitte når en bor i samme hus.. Heldigvis har jeg ingen symptomer selv enda :)

Skrevet

tenk ikke på det:) vi gravide har som regel et veldig godt immunforsvar, så vi blir som regel ikke syke:) men bare slapp av:)

jeg har akurat hatt to syke små barn:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...