♥ nr3 i juni 2011♥ Skrevet 6. oktober 2009 #1 Skrevet 6. oktober 2009 Tenker på forestillingen i Kristiansand Dyrepark neste sommer, de er kl. 23:00 og varer 1,5 timer. Synes det er veldig sent, og er usikker på om det egner seg for en på 2 år og 11 mnd. Dere som har vært, hva sier dere? Bedre å utsette til han er nærmere 4 år?
ApriIbaby Skrevet 6. oktober 2009 #2 Skrevet 6. oktober 2009 det kommer nok ann på barnet. Vi var det da gutten vår var 3 mnd eldre. Venneparet har en gutt sokm er 3 dager eldre enn vår. Vår gutt digget det og var frelst hele sommeren. deres gutt ( som ikke var så opptatt av KS på forhånd som vår) Ble redd, gråt og de måtte gå halveis i forestillingen.
gerd Skrevet 6. oktober 2009 #3 Skrevet 6. oktober 2009 Jeg ville sagt han var altfor liten. Både fordi det er sent - fordi det er skummelt og fordi han ikke skjønner det.
Gjest Skrevet 6. oktober 2009 #4 Skrevet 6. oktober 2009 Jegt hadde ikke tatt med en så liten, om det da ikke var større søsken som skulle f eks. (hadde egentlig ikke gjort det da heller) 5 åringen min var i sommer, og han digget det. Men det er veldig seint (varer i to timer) og VELDIG høye effekter og høy lyd.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 6. oktober 2009 #5 Skrevet 6. oktober 2009 om du mener en som snart er tre år? så kanskje, men jeg ville ikke tatt med småen som er omtrent på samme alder. tror ikke barn har spesielt godt av sånne skumle ting
erteposen + 4 Skrevet 6. oktober 2009 #6 Skrevet 6. oktober 2009 Litt liten enda, men min var ca på samme alder. Storebror skulle:/ Gikk greit nok, men han sovnet mot slutten.
♥3nydeligebarn♥ Skrevet 6. oktober 2009 #7 Skrevet 6. oktober 2009 Unger er veldig forskjellige,og d er dere som kjenner ungen deres best. hu største kunne fint sett på d,når hu var 3 år,men han mellomste hadde jg venta litt m.. så d kommer an på barnet mener jg )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå