linaa Skrevet 6. oktober 2009 #1 Skrevet 6. oktober 2009 25 sept skulle jeg hatt mens.. testet meg dagen etter altså den 26sept. men testen viste seg å være negt... i dag er det 6 oktober, å sitter her uten å fått mens.. med svin vondt i brystene, er så vondt så klare ikke å ligge på magen en gang.. har ikke lyst til å ta en test til heller blir så skuffet :/
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 6. oktober 2009 #2 Skrevet 6. oktober 2009 Kan være du ble befruktet litt senere en anntatt, derfor ikke nok hcg til å få utslag på testen enda. Vent en dag eller 2 så slår den nok ut skal du se. Masse lykke til.
linaa Skrevet 7. oktober 2009 Forfatter #3 Skrevet 7. oktober 2009 okii =) skal bestille meg billigtester i dag, sånn att jeg har fler. så jeg kan alltså være gravid kanskje selv om jeg teste negt da... mat lysten er på topp, våkner mitt på natten av att jeg er tørst. aldri vært sånn før.. trøtt å sliten hele tiden. ofte på do. føles ut som jeg må tisse hele tiden .. Å skikkeli vonde pupper:O å ingen tegn til mensen heller *krysse fingra*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå