Mandragora Skrevet 6. oktober 2009 #1 Skrevet 6. oktober 2009 Hadde EL 30 sept, merket litt murring i magen dagen etter, kjent et par stikk av småkvalme et par ganger og idag fikk jeg litt blødning. IKM er ikke før 14. okt, kan det være festeblødning? Utålmodig som alle andre hehe
Gjest Skrevet 6. oktober 2009 #2 Skrevet 6. oktober 2009 jeg hadde eggløsning 1okt, etter sex i natt blødde jeg noen dråper også. hmm. håper dette var en evt festeblødning. var kun ak da, ik blødd mer etter, bare murringer og mye tynt utflod. håper. hvordan var din blødning? frisk eller mørk (gammelt), min va mørk brun og kun 3dråper max, lignet brunt utflod liksom,
Mandragora Skrevet 6. oktober 2009 Forfatter #3 Skrevet 6. oktober 2009 Blødningen var rød, lysere enn mens, ikke brunlig. Har vanligvis litt uregelmessig mens og den varer over 1 uke, men den kommer uansett mye senere enn dette. Kan ikke huske hvordan det var i forrige graviditet. Noen erfaringer? Vi får krysse fingre, lykke til!!
Ungmamma21 Skrevet 7. oktober 2009 #5 Skrevet 7. oktober 2009 men veit noen når denne festeblødningen kommer? skjønner at det er når egget fester seg, men når fester egget seg? når man blir befruktet eller litt etter på eller hva? vil en graviditets test være positiv før egget har festet seg eller når i forhold til festing kan man teste??
Mandragora Skrevet 7. oktober 2009 Forfatter #6 Skrevet 7. oktober 2009 Egget fester seg 6-8 dager etter EL. Jeg tror ikke testen slår ut evt postivt før etter ca 2 uker, eller som jeg har lest her, rundt IKM.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå