lille persille nr 3 Skrevet 6. oktober 2009 #1 Skrevet 6. oktober 2009 Det endte med utskrapning 17 sep. Fikk beskjed om å hoppe på neste tog (i fart!) og at EL ville komme etter 14, altså 1 okt. (Har hatt sabla mye sex siden sist helg) Kjente ting den dagen som gjorde at jeg syns det stemte. Men nå kjenner jeg ting fremdeles, og begynner å lure på om det er noe på gang. Det stikker i magen og puppene er ømme. Og jeg har vært bittelitt kvalm i en ukes tid. Hmmmm.... Noen tips?
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 6. oktober 2009 #2 Skrevet 6. oktober 2009 Heisann. Etter min utskraping fikk jeg el nøyaktig 6 uker etterpå. Har alltid hatt 28 dgr syklus,men nå har den plutselig blitt 6 uker for 2 gang. Hadde el forige uke, og håper jeg er blitt befruktet. Har hørt om flere som har blitt gravide uten mens i mellom så masse lykke til. klem.
J -76 Skrevet 6. oktober 2009 #3 Skrevet 6. oktober 2009 Hei du så leit med MA! Jeg fikk også mensen først 6 uker etter MA. Vær også litt obs på hcg kan henge litt igjen, Jeg testet positivt på grav.tester inntil 2 uker etter utskrapning. Ønsker deg masse lykke til i videre prøving, tvi tvi!
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 6. oktober 2009 #4 Skrevet 6. oktober 2009 Mente mensen 6 uker etterpå. Forferdelig at du og måtte gjennonmgå dette. klem
lille persille nr 3 Skrevet 6. oktober 2009 Forfatter #5 Skrevet 6. oktober 2009 takk for svar:-) Ja, det var ikke noen fest akkurat, men nå er jeg full av håp (har to friske fine små fra før, så jeg kan ikke klage!) Usikker på når jeg kan teste osv. Mener jeg hadde EL torsdag/fredag, men er ikke sikke og nå stikker det i magen fremdeles...Hva tror dere?
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 6. oktober 2009 #6 Skrevet 6. oktober 2009 Jeg ble rett og slett lurt, trodde helt sikkert pga symptomer som kom tilbake og ingen mens, oppblåst osv var gravid, ble sååå skuffa når jeg ikke var det. Men det betyr ikke at du ikke er gravid! Vil bare ikke gi deg falske forhåpninger. Men hos meg tar det nok tid siden barnet levde til uti uke 11, ble ikke oppdaget før slutten av uke 13. tror det kommer litt ann på det og; men vet ikke. Krysser fingre for deg og meg denne mnd. Merker litt stikk og murring jeg også. klem
lille persille nr 3 Skrevet 6. oktober 2009 Forfatter #7 Skrevet 6. oktober 2009 huff, ja, redd for å bli skuffa! (er det noe poeng i ta EL test for eksempel for å sjekke hvor jeg ligger i løypa?) Lykke til du og!
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 6. oktober 2009 #8 Skrevet 6. oktober 2009 Etter min ma nyttet det ikke å ta el-tester, slo ut pos.hele tiden. Men det er bare å prøve, ikke sikkert dem klusser med deg!
lille persille nr 3 Skrevet 6. oktober 2009 Forfatter #9 Skrevet 6. oktober 2009 takk for svar! Jeg tror jeg må smøre meg med tålmodighet (lettere sagt enn gjort hehe)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå