lille persille nr 3 Skrevet 6. oktober 2009 #1 Skrevet 6. oktober 2009 er litt usikker på hva dette er. har kjent stikk i magen i noen dager. Trodde jeg hadde/ har EL, men siden det har vart en stund, begynner jeg å lure på om noe er i gang... Noen som har kjent slikt og som vet hva det kan være?
memather Skrevet 6. oktober 2009 #2 Skrevet 6. oktober 2009 Hvor lenge er det siden EL? Jeg fikk sterke stikninger på venstre side når jeg reiste meg fort eller vrei meg litt. Dette kom ca 8-10 dager etter EL. Fikk vite at jeg er gravid på torsdag for en uke siden, og jeg har flere ganger hatt slike raske stikk i siden, feks når jeg har løftet barn (veit jeg ikke bør gjøre det, skal prøve å slutte!)
Gjest Skrevet 6. oktober 2009 #4 Skrevet 6. oktober 2009 Jeg har også kjent noe sånt, men det var etter EL. Vet enda ikke om jeg er gravid eller ikke. For min del varer det ikke lenge, og er ganske lenge mellom hver gang. Sist gang var på bussen på vei til jobb i dag. Skal i hvert fall være sikkert at jeg aldri har kjent sånn type stikking der før, så jeg tipper at jeg enten er gravid eller bør tenke igjennom om jeg spiser noe rart for tiden:-)
Gjest Skrevet 6. oktober 2009 #5 Skrevet 6. oktober 2009 likt meg :-S håper på pos test om 9dager :-D
Gjest Skrevet 6. oktober 2009 #6 Skrevet 6. oktober 2009 Å, det blir spennende! Vi får se om vi er gravide, eller så kan vi kanskje ta en tur til en kostholdsveileder sammen med de stikkende magene våre:-D
Gjest Skrevet 6. oktober 2009 #7 Skrevet 6. oktober 2009 jepp, hehe.. krysser alt som kan krysses :-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå