Silius82 Skrevet 6. oktober 2009 #1 Skrevet 6. oktober 2009 Jeg er 10+2 i dag, og syns ikke jeg har noen symptomer lenger. Har ikke vært så kvalm før heller, men har hatt dårlig matlyst. Har fått litt bedre matlyst. Er ikke så øm i brystene lenger, men de er veldig harde. Tidligere var jeg ekstremt trøtt hele tiden, men er heller ikke så trøtt lenger, men det kan ha å gjøre med at jeg har begynt med jern. Hadde litt sammentrekninger (voksesmerter) i forrige uke. Eneste symptomer jeg har nå er treg mage. Mitt spørsmål er, kan jeg ha hatt en MA? Er det normalt at symptomer avtaler så tidlig?
Silius82 Skrevet 6. oktober 2009 Forfatter #2 Skrevet 6. oktober 2009 mente selvfølgelig avtar, ikke avtaler.... litt sliten.. he he
fresh Skrevet 6. oktober 2009 #3 Skrevet 6. oktober 2009 For meg høres det ut som symptomene avtar fordi du snart er på vei inn i 2.trimester. I 2.trimester føler du deg ofte som "deg selv" igjen, energien kommer tilbake, kvalmen avtar osv... Så er du slik du normalt sett pleier å være, helt til 3.trimester-hvor plagene begynner å komme igjen Tror ikke du trenger å bekymre deg, men hvis du ikke klarer å tenke på annet kan du jo ringe legen i morgen! Lykke til!
*Frøken Lykkelig med ♂* Skrevet 6. oktober 2009 #4 Skrevet 6. oktober 2009 må nok si meg enig der. Jeg er nå 14 uker på vei og er lykkelig inne i 2.trimester. jeg var også bekymret da "plagene" ble borte. Jeg var bekymret for at jeg hadde tatt feil. tenkte mye på dette at jeg kanskje ikke var gravid allikvel.. men jeg er nok det, i aller høyeste grad:) det er som det blir sagt her at i 2.trimester "forsvinner" alle plagene du har hatt.. iallefall er det helt normalt at de gjør det. Det kalles ikke de tre beste mnd av graviditeten for ingen ting;) Nyt disse 3 mnd for de tre siste blir nok ikke like lette;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå