Cordelie Skrevet 6. oktober 2009 #1 Skrevet 6. oktober 2009 Da er løpet kjørt for min del. Var hos gyn i går, han sa at det ikke er liv i mine eggstokker og at jeg er i overgangsalderen! Har helt regelmessig mens og har hatt påvist eggløsning for ikke lenge siden. Jeg er bare 37 år og har ikke noen barn ennå. Jeg har vært gravid før, men nå er det ikke håp sa gyn:(
¤Kab&snuppene2006&2010¤ Skrevet 6. oktober 2009 #2 Skrevet 6. oktober 2009 Uff, det var en mildt sagt lei beskjed å få.. men du kan få det til ved hjelp sant? Finnes jo forskjellige metoder å bli gravid på. Må jo få egg av noen andre da, men mannens sæd kan vel brukes? Eller så kan dere adoptere? Håper dere finner en reserveløsning som passer dere når det først er blitt som det har blitt. Føler virkelig med dere, kan ikke forestille meg hvordan du har det akkurat nå. Bruk tiden til å pleie hverandre nå da.
Mamma`n til Ole Kristian Skrevet 6. oktober 2009 #4 Skrevet 6. oktober 2009 Uff for en urolig trist beskjed å få, særlig når man ikke er forberedt på det.....føler masse med deg og håper virkelig dere finner andre løsninger:) Håper du får masse støtte og hjelp......du er jo for ung for dette du da!!!! Forstå veldig godt at du ikke har det bra. Akkurat nå blir ord fattige, og jeg sender over mange varme trøste klemmer og håper du og din kjære kan finne god trøst og støtte i hverandre..... Mange klemmer fra meg....
Cordelie Skrevet 6. oktober 2009 Forfatter #5 Skrevet 6. oktober 2009 Takk for så mange gode ord! Takk!! Jeg må finne en løsning, men akkurat nå er jeg helt nummen. Klem til dere
Gjest Skrevet 6. oktober 2009 #6 Skrevet 6. oktober 2009 Først må jeg bare si; fy, så grusomt !! Dersom d er sant.... Ikke at du lyver, men siden du har regelmessig mens, og eggl. for litt siden..??.. Overgangsalderen er jo vel noe som vanligvis sniker seg innpå en litt etter litt... Hvilke blodprøver sjekket han ?? Vil ikke gi deg noe falskt håp heller, men jeg tror jeg ville hatt en "second opinion"... Kanskje du har noe å hente innen alternativ medisin. Fy flate, er ikke i nærheten av å skjønne hvor fælt du må ha d nå... Håper d går mot lysere tider for deg, uansett !!!
Kanskje2010 Skrevet 6. oktober 2009 #7 Skrevet 6. oktober 2009 Uff så trist. Må være utrolig tøft å få beskjed om. Ta godt vare på hverandre, og når den største skuffelsen har lagt seg - kanskje det går an å se/vurdere alternative metoder!?
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 6. oktober 2009 #8 Skrevet 6. oktober 2009 Signerer snartbaby her. Trøsteklemmer.
Luna har født. Skrevet 6. oktober 2009 #9 Skrevet 6. oktober 2009 Uff, det var vikelig leit. Håper du finner en løsning på en eller annen måte, som du blir tilfreds med. Stor klem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå