Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg synes dagene er nesten helt uutholdelige og kan jammen ikke huske at det var så ille sist. Jeg er ikke bare trøtt men har null energi og ork. Jeg begynner å lure på om jeg kanskje mangler litt jern for dette begynner å bli skikkelig ubehagelig.

Noen andre som har det sånn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjenner meg veldig igjen. Har masse jeg skulle ha gjort, men orker ingenting. Mer enn nok med full jobb og en 2-åring hjemme som krever opmerksomhet! Manglet jern forrige gang jeg var gravid, så det kan hende jeg gjør det igjen..?

Skrevet

Jeg også gjorde det før... Var helt utslitt til enhver tid, eneste jeg tenkte på var å sove! Men blitt mye bedre etter at jeg begynte å ta jern. To tabletter hver dag i tillegg til omega 3 og folat. Prøv det!!

PS: Kan ta noen dager før du merker forskjell...

Skrevet

Jeg er i samme båt som dere, null energi. Det er slitsomt, mye som skulle vert gjort. I tilegg har jeg en 3 åring som suser, bor alene (men gifter meg i oktober) og det er ikke lenge siden jeg var utbrent i 1 år. Føler meg ikke frisk ennå, så dette var jo ikke akuratt planlagt.Men gøy nå da :)

Men over til problemet her:

Det pleier jo å være slik i begynnelsen av sv.skapet, vi kan trøste oss med at det går over om ikke så lenge :) Legg deg tidlig på kvelden, drit i om klokka bare er 8 hvis du er trøtt:)

Skrevet

Ja, kanskje jeg bør ta litt jern, det kan jo hende det er litt lavt.

Det er utrolig slitsomt å ha det sånn egentlig. Synes ikke jeg gjør noe annet enn å sove uten at det hjelper. Det er vel sånn det skal være da. Godt å høre at det ikke er BARE meg :D.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...