angelina76 Skrevet 6. oktober 2009 #1 Del Skrevet 6. oktober 2009 Er helt på slutten av min permisjon nå...og har fått beskjed om at jeg ikke får utbetalt mer penger... men får det ikke til å stemme. Er det none som kan hjelpe meg, blir jo bare forvirra av å prate med Nav. Jeg startet min permisjon den 23 oktober i fjor og skal ha permisjon fram til 18 september i år i følge skriv fra nav. Da kommer vel de 6 ukene til pappan i tillegg slik at total lengde blir tom. 30 oktober? Har valgt 80% lønn i 54 uker. Altså min perm startet i uke 43 i 2008 og varer til uke 39 i 2009 = 48 uker + 6 uker til pappa = 54 uker i uke 44 2009. Siden min mann er lærer og har fastlagt ferie valgte han å ta ut permisjonen med tre uker før og tre uker etter sin ordinære ferie. Da hadde jeg mine 4 uker med ferie og to uker uten lønn samtidig. Siden jeg jobber i privat foretak som holder stengt hele juli, fikk jeg utbetalt feriepenger i juli som vanlig og ikke delt opp etter når jeg egentlig hadde ferien. Men det spiller jo egentlig ikke noen rolle når jeg får lønn direkte fra arbeidsgiver eller? Nå fikk jeg beskjed fra arbeidsgiver om at de hadde fått 18 september som siste dato for utbetaling av penger til meg fra Nav. Og det får jeg ikke til å stemme... skulle ikke jeg ha fått forskjøvet min permisjon og lønn t.o.m uke 44 ( tilsvarer 54 uker permisjon) ??? Noen som kan forklare? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/140770339-hjelp-hvordan-blir-dette/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2009 #2 Del Skrevet 6. oktober 2009 Når ble ungen født? Skrev dere i søknaden når han skulle ha fedrekvoten og at du skulle ha ferei/ubetalt permisjon? Fikk han lønn da han var i permisjonen? Har arbeidsgiveren hans sendt inn papirer på hans lønn og fått refundert om de la ut for han? Om dere har fått 80% lønn skal dere ha 54 uker til sammen og er alt det abdre i orden har nok nav tatt feil. Avtal ett møte der du har skrevet ned datoene og regnet på ukene og be de gjøre det samme. Min arbeidsgiver rotet mye da jeg skulle ha min første permisjon og det var ikke legg å få de til å fortstå at de hadde feil og ikke sendet de inn papirene til nav i tide. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/140770339-hjelp-hvordan-blir-dette/#findComment-140771542 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå