juligulletmitt09 Skrevet 6. oktober 2009 #1 Skrevet 6. oktober 2009 Hvor mye er det vanlig at babyene skal legge på seg i uka? jenta mi er 3 mnd og og har bare lagt på seg nesten 300 gram på 4 uker ca, og veier nå snart 5,2, og ca 60 cm lang, men hun la på seg veldig mye de første to mnd, veide 2,8 når hun,ble født. er dette får lite eller er det vanlig at det går litt opp ogned? fullammer og hun har ikke fått noe tilleg frem til nå, men ser jo ut som at jeg må begynne å gi ltt.
Mamma´n til lillemor Skrevet 6. oktober 2009 #2 Skrevet 6. oktober 2009 Jeg ville ha snakket med hs om behovet for å gi tillegg. Jenta mi er 12 uker og har lagt på seg i underkant av 300 g på 3 uker. Hun er nå 5,5 kg og 58,5 cm, og helsestasjonen er fornøyd med vekta hennes. De er jo forskjellige de små også, og det er vel vanlig at oppgangen er raskere i begynnelsen. De går ikke opp like mye hver uke. Det gjør i allefall ikke jenta mi. Jeg har veid henne ofte, og det har variert veldig hvor mye hun har gått opp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå