Mina™ Skrevet 6. oktober 2009 #1 Skrevet 6. oktober 2009 den har en sterk som er veldig sterk å en svak kan eg ver gravid?? tok den nettopp drikke masse vann å tisser hele tiden kansje derfor streken er så svak ??er 9 dager på overtid. krysser fingrene for d
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 6. oktober 2009 #2 Skrevet 6. oktober 2009 OI OI OI, en strek er en strek. Gratulerer.!!!! hva slags symptomer har du?
Dotten Skrevet 6. oktober 2009 #3 Skrevet 6. oktober 2009 Tror også du er gravid Gratulerer så masse og lykke til! PS: Jeg fikk heller aldri noen supersterke streker....! Selv mange dager på overtid!
Mina™ Skrevet 6. oktober 2009 Forfatter #4 Skrevet 6. oktober 2009 takk så masse for d sprang opp på apoteket å kjøpte en ny å når eg sko tissa i koppen mistet eg den i do....ups...så nå sitte eg å vente på at eg må tisse igjen!! Har ikkje så mye symptomer uten om at eg veldig kvalmen. Sist så spydde eg fra nesten dag 1 til slutt. einaste eg ikkje ser fram til denne gangen!! Sitter bare å tripper å håper eg snart må på do igjen
Mamma`n til Ole Kristian Skrevet 6. oktober 2009 #5 Skrevet 6. oktober 2009 Å sa spennende da, men høres jo virkelig lovende ut dette da:))) Håper det ikke er så lenge før du skal på do slik at du kan oppdatere oss babysyke kvinnene......hehe Lykke til sier nå jeg da:)
Bringebærmamma 160611 Skrevet 6. oktober 2009 #7 Skrevet 6. oktober 2009 Har du tisset? Uansett, masse lykke til :-)
Mina™ Skrevet 6. oktober 2009 Forfatter #8 Skrevet 6. oktober 2009 jepp og denne gang var d ingen tvil Sender masse babystøv til alle dere andre å håper dere snart følger etter!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå