Gå til innhold

Nye prøvesvar på hcg.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har målt hcg da jeg var 4+0 til 82, så 4+3 til 490, så 5+3 til 9300. Jeg har fått tilbakemelding på at stigningen er bra. Det har jo steget mer enn å doble seg hver 48. time! Hvis det skulle doblet seg bare hadde jo hcg nivået vært lavere. Noen som vil regne hva det hadde vært dersom det kun skulle doble seg hver 48. time?

Jeg er veldig glad og fornøyd med stigningen, men hadde ikke forventet at det skulle være så høyt.

Håper dette ergode tegn på at det vil gå bra denne gangen...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det går riktig vei for deg, krysser fingrene videre for deg. Håper du klarer å slappe av nå, dette var jo gode nyheter!

Skrevet

Så bra:) Masse masse lykke til videre:)

Hold oss oppdatert.....

Skrevet

hei på deg=)

Det går riktig vei for deg no, krysser fingrene videre for deg. du får ta det med ro ikke stressa for masse=) så går alt din vei skal du se=) kjempe glad på dine veier....

Skrevet

Hei!

Hcg trenger ikke doble seg hver 48. time, det kan også gå 72 timer mellom doblingene. Jeg hadde kjempehøy hcg sist, men mistet i uke 12. Denne gangen er jeg i absolutt nedre grense (eller under) (4+0 til 40, så 4+3 til 78), men så lenge den ca. dobler seg i tidsrommet 48-72 timer er det jo et godt tegn fikk jeg beskjed om :-)! Nå har den sikkert mangedoblet seg, for jeg får "3+" (3 eller fler uker) på den nye CB testen som viser uker siden befruktning. Jeg hadde eggutak 14/9.

Ikke heng deg for mye opp i hcg, kos deg heller!!!!

Skrevet

Dette går nok veien det skal Kab&Jenny !!

:-)

Kjempeflotte tall - nå kan du vel slappe av litt.

Når skal du til UL, neste uke ?

Skrevet

Ja, hadde det bare vært så enkelt å kose seg.. skjønner at folk tenker forskjellig. Jeg har mistet 3 ganger og da er det ikke så lett å kose seg.. som du sier så er ikke bra hcg stigning et sikkert tegn på at det skal gå bra.. tenker at dere mener vel med å be meg om å slappe av og kose meg, men det er også det kjipeste jeg hører. Er jo ikke noe jeg heller vil enn det, men hodet lystrer ikke! Er ikke sånn at jeg bare kan skru på en bryter også kommer gleden og plutselig er jeg bekymringsløs..

68mamma:

Har ikke fått noe time til ul ennå, men skal spørre legen tirsdag neste uke. Får se om det varer så lenge først. Prøver å ta en dag av gangen.. IKM i morgen 68mamma?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...