Marley88 Skrevet 6. oktober 2009 #1 Skrevet 6. oktober 2009 Hei Nå er jeg 7 dager over tiden, men testet negativt på lørdag. Hadde skikkelig menstrasjonssmerter rundt forventet mens dag og 4- 5 dager fremmover, men ingen mens. Har en ganske nøyaktig syklus så synst dette er veldig rart. Har ikke hatt noen tegn sånn ellers, ingen ømme bryster eller kvalme, eneste litt halsbrann og økt appetitt.. El slo ut positiv rundt den 16, vi driver da og prøver, men vi stresser ikke med det så fælt at det burde påvirke syklusen min. Har hørt at noen bruker lengre tid på å produsere HCG enn andre? Bør jeg dra til legen og sjekke, evt ta blodprøve? Eller bør jeg bare vente noen dager å teste videre hjemme? Mensen har aldri vært så sen før. Jeg gjikk på p - piller, men det er ca 6 mnd siden, å har alltid nøyaktig syklus som sagt Jente 21 TAKK FOR SVAR!
minimii Skrevet 6. oktober 2009 #2 Skrevet 6. oktober 2009 Hei Marley88. Det er ikke så greit med denne menstruasjonen! Den kommer alltid når det ikke passer og når man venter den dukker den ikke opp! Jeg kan jo ikke si om du er gravid eller ikke, men jeg kan i hvert fall fortelle hva som skjedde med meg. Jeg sluttet på p-ring i januar og hadde sånn høvelig regelmessig syklus helt til juni. Da forsvant TR for godt.. Jeg tok flere tester og alle var negative. Til slutt måtte jeg gå til legen fordi jeg var jo likevel redd for at jeg kunne være gravid selv om testene ikke slo ut. Det eneste legen gjorde var å ta en ny urinprøve, som jo selvfølgelig også var negativ... Så det kan jo hende at du også bare lider av en hikk-up og at mensen uteblir av ulike årsaker. Jeg fikk beskjed om at siden testene ikke slo ut, så var jeg ikke gravid, noe jeg heller ikke var. Om noen bruker lengre tid på å produsere HCG enn andre, kan jo være en mulighet. Ta en test til og skjer det ikke noe er det bare å ringe legen. Kan jo hende TR kommer da! (Som sagt, hun kommer jo når det passer dårligst) I alle fall, lykke til med prøvingen. Dere får det sikkert til snart!
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 6. oktober 2009 #3 Skrevet 6. oktober 2009 Fikk endelig mensen i dag..har ikkje sett'n siden slutten på juli! Hoppa bare galant over en syklus tydeligvis, for det var i dag eg skulle hatt neste mens..om du skjønne.. Hehe...ekje så god å skjønne seg på.. Men som sagt over..noen trenger lengre tid på å produsere hcg enn andre...så...er ikkje så mye aent å gjør enn å ta en test med jevne mellomrom hvis ikkje tanta dukker opp.. Lykke til!! Håper du får svar snart da!!
GRAVIDMedNr2*FØDEKLAR* Skrevet 6. oktober 2009 #4 Skrevet 6. oktober 2009 Er oxo p overtid, bare 2 dager da, men har regelmessige syklus jeg oxo, har ikke turt å ta en test enda er 99,99% siker på at jeg ikke er gravid... D eneste jeg merker er at jeg er litt kvalm, men d er jeg alltid like før mensen... Lykke til da,, Du får ta flere tester da vettu så lenge mensen ikke dukker opp.. klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå