Lille diamant Skrevet 6. oktober 2009 #1 Skrevet 6. oktober 2009 Er litt småslapp i formen idag, og har i tillegg verk i korsryggen..magen er også oppblåst som en ballong. Så nå er jeg spent på om det kan være tidlige symtomer...mener å huske at jeg hadde litt vondt i korsryggen sist jeg var gravid, men ikke glemmer jo så fort. Hvilke symptomer har dere andre hatt tidlig i graviditetene deres? Er 5 dager siden EL, så er jo ganske tidlig enda..hehe ;o) men håper selvfølgelig at det er noe på gang.
Babylove(^^,)GRAVID Skrevet 6. oktober 2009 #2 Skrevet 6. oktober 2009 Hei Lille diamant Jeg kan iallefall si for min egen del at jeg verker i korsryggen. Føles også litt ut som strålinger. Er jo akkurat funnet ut at jeg er gravid så da er det jo håp for deg også Egget fester seg 5.12 dg etter el.
Lille diamant Skrevet 6. oktober 2009 Forfatter #3 Skrevet 6. oktober 2009 Så spennende at du og har det har hatt mensmurringer siden tre dager etter EL, og igår fikk jeg antydning til smerter i bekkenet og. Så enten er jeg litt smågal i jakt på symptomer eller så er det kanskje noe på gang da Har hørt at noen kan kjenne at egget fester seg, men vet jo ikke om det er slike smerter jeg har hatt. Men første symptomet sist var at magen var veldig oppblåst. Har du og det? Og hvor langt er du på vei forresten?
Babylove(^^,)GRAVID Skrevet 6. oktober 2009 #4 Skrevet 6. oktober 2009 Alle er nok på symptomjakt når de prøver Helt normalt. Høres veldig lovende ut Når skal du begynne å teste? Ja jeg har oppblåst mage, ser jo ut som jeg er flere mnd på veit. Hehe! Men jeg er bare 4 uker, så det er ikke mye
Lille diamant Skrevet 6. oktober 2009 Forfatter #5 Skrevet 6. oktober 2009 Har lyst å teste idag.. men er jo alt for tidlig...testet positivt 9 dager etter EL sist, så det er jo ikke før til helgen. Men tror jeg skal ta en test bare for moroskyld idag. Mistet i uke 12 i august, så kan jo være hcg-nivået mitt er litt høyere enn normalt. At testene kanskje slår ut tidligere mener jeg. Blir uansett spennende å se fremover ) Ønsker deg masse lykke til med å fortelle mannen den store nyheten, det er en ganske flott opplevelse å se reaksjonene ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå