Babylove(^^,)GRAVID Skrevet 6. oktober 2009 #1 Skrevet 6. oktober 2009 Testa svak positv for to dager siden å i dag testa jeg cb digital å det lyste gravid mot meg Er så ufattelig glad Så nå da håper jeg bare spira klamrer seg fast i 8 mnd
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 6. oktober 2009 #2 Skrevet 6. oktober 2009 velkommen inn hit og gratulere så mye
Babylove(^^,)GRAVID Skrevet 6. oktober 2009 Forfatter #3 Skrevet 6. oktober 2009 Tusen takk Så moro å endelig komme hit! Hvordan går det med deg å spira?
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 6. oktober 2009 #4 Skrevet 6. oktober 2009 joda.. det er vell ikke så mye annet en forstoppelse, konstant tissing og posetive tester som tilsier at jeg er gravid... men det kommer seg vell:) med deg og spiren da?
Babylove(^^,)GRAVID Skrevet 6. oktober 2009 Forfatter #5 Skrevet 6. oktober 2009 Off, det hørtes ikke godt ut. Mye hyppig do besøk her og. Ellers er alt bra, kjenner jeg er veldig uggen nå. Så redd kvalmen ska komme :S Hvor langt er du nå?
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 6. oktober 2009 #6 Skrevet 6. oktober 2009 utregnet termin ca 17 juni så ca 4 uker:) skulle ønske jeg var kvalm jeg for da hadde jeg kanskje hatt mer tillit til at d skal gå bra:P du da?
Babylove(^^,)GRAVID Skrevet 6. oktober 2009 Forfatter #7 Skrevet 6. oktober 2009 Oj, da har vi nesten likt Jeg har utregna termin 18 juni.. Ja den ser jeg, men du er heldig om du slipper kvalmen Jeg håper jeg slipper. Men som du sier, da vet du at det går bra inni der Å siden du mista, kjempe leit at du gjorde det. Så tenker kansje du mere på det? Denne gangen så går det bra vet du
pcoskona,gutt10?12 Skrevet 6. oktober 2009 #8 Skrevet 6. oktober 2009 gratulerer så mye å velkommen.. krysser alt vi har for at spirene våre klamrer seg fast:D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå