Fruen+jente okt.10 Skrevet 6. oktober 2009 #1 Skrevet 6. oktober 2009 Jeg og gubbelure er inne i vår første PP, og idag ringte jeg stolt for å fortelle at jeg hadde vært økonomisk fornuftig og kjøpt billigtester. Han skjønte ikke heilt hvorfor jeg gadd det. Han mente at jeg ikke trang å teste før TR hadde uteblitt EN HEL MÅNED. Og jeg aner enda ikke hvordan jeg skal klare å vente såå lenge, som har allerde brukt en QR 2-3 dg etter EL. Snakk om å kaste penger rett i dass:S Men det fikk meg til å roe meg litt ned.. litt.. Hvordan reagerer deres gubbelurer på disse PP'ene? Snakker dere og drøfter dere med de? Min gubbelure ønsker også barn, men av en eller annen grunn klarer han og beholde roen!? Eller er det bare meg her som er helt gira?
Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 6. oktober 2009 #2 Skrevet 6. oktober 2009 samboerne min tar det også helt med ro ¨å sier det er bare til å ha sex jevnlig å teste vist TR uteblir.. men jeg har kjøpt meg eggløsningstester noe han egentlig syntes var helt unødvendig.. hehe.. de klarer nok holde roen mer enn oss for det er jo vår kropp alt skjer med..
TogT Skrevet 6. oktober 2009 #3 Skrevet 6. oktober 2009 Tror mange menn er like der. De synes det er bortkastede penger tror jeg, og jeg kan jo tildels være enig. Det er en god ide å vente til TR ikke kommer før man tester, men herregud, det er jo så spennende å teste i forkant:) Og siden jeg blir roligere av å teste etter EL gjør jeg det. Snakker bare ikke om det... Han skjønner ikke den greia heller. Han er av den oppfatning av hvis vi bare hekker nok må det jo skje engang... Og skjer det ikke så var det meningen... Hmm... Jeg prøver iallefall å time det littegrann Skjer det, så skjer det, men jeg prøver å legge forholdene til rette, selv om han ikke er så involvert. Så det er godt å ha dere her inne til å øse ut frustrasjoner over neagitve tester mm
Lille diamant Skrevet 6. oktober 2009 #4 Skrevet 6. oktober 2009 Samboeren min er nok litt oppgitt over alle testene jeg kjøper, men han er også interessert i å vite om EL-testene er positive eller ikke. Så tror han har forstått at det er "lettere" å bli gravide på den måten, enn om jeg skal gjette meg frem hver mnd. Jeg for min del blir enda mer stresset av å ikke vite når EL er... Her er også samboeren veldig rolig og avslappet, men har stillt opp når han forstår at det er EL på gang..hehe. Ingen diskusjon da. Og så utålmodig som jeg er så tester jeg med grav.tester alt for tidlig og...da bare ler han litt av meg ;o) (men henger over skulderen på meg for å se på testen etterpå)
Carina har to små gull Skrevet 6. oktober 2009 #5 Skrevet 6. oktober 2009 Min samboer er også veldig rolig. Han er mer av den typen, skjer det så skjer det. Trenger ikke teste etter el hver mnd... Han syntes det er unødvendig å teste så masse, men han lar meg nå holde på som jeg vil. Bare at forrige pp ba han meg roe meg litt ned, mente jeg stresse for masse. Og det var nok sant ja...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå