Gå til innhold

skravletråd for oss med ikm uke 44

Anbefalte innlegg

Skrevet

Oi, det höres lovende ut, Höne_pöne3! Gradvis ökende ömhet i brystene er jo et klassisk tegn. Og nei, man trenger ikke å ha de samme symptomene som man gadde ved forrige graviditet.

Håper du får et positivt resultat om noen få dager! :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg hadde ikm i morgen men mensen kom fredags natt så her er alt håp ute:( får håper det klaffer neste pp.. lykke til, håper det klaffer for resten av dere

Skrevet

Testet negativ i dag 11 dager etter el, så da er jeg vel mest sannsynlig ikke gravid...Ja, ja, alt håp er jo ikke ute, men nå er jeg hverfall forberedt på tegn til TR.

Skrevet

Æsj kjedelig m tr meg og vesla! Regner med jeg får henne også om noen dager! Egentlig null tro på at jeg kan bli gravid igjen så snart!

Idag er brystene normale igjen, så ømheten hadde sikkert sammenheng med at jeg ammet mer enn normalt igår! Var jo lørdag så da blir det et par ganger ekstra siden jeg ikke er på jobb og han i bhg:)

Aureca, jeg testet og negativt idag, men aner jo ikke om jeg i det hele tatt har hatt el.. Hadde du ikm på tirsdag? (Samme her om jeg får syklusen min tilbake!) Er jo fortsatt tidlig, og fortsatt masse håp. Veldig mange får jo ikke positiv test før noen dager etter ikm, deriblant meg med gutten min!

Ha en fin søndag jenter!

Skrevet

Ja det er vel fortsatt håp, me med sønnen min testet jeg positivt mange dager før IKM, men har forstått det slik at det er forskjellig fra svangerskap til svangerskap... Har en venninde som fødte en gutt for 1 ue siden, hun testet positivt først 2 uker etter IKM...Men det er vel unntaket som tester så sent.

Ja høne pøne, har IKM på tirsdag, krysser fingrene for oss, håper tirsdag er en lykkedag!!!

Skrevet

TR her, så da ble det ikke julibaby heller... Lykke til alle som fortsatt venter! :)

Skrevet

Meg og Vesla:) prøver igjen:) & audrey:

Kjedelig når den hersens TR kommer..:/ Litt nedtur hver gang, det... Men da er det bare å brette opp ermene til neste pp. Ny pp=nye muligheter, vet dere :-)

Höne pöne & Aureca:

Det er jo meget mulig dere har testet for tidlig - la oss håpe det!

Jeg tok min 14. og siste EL-test i dag. Fant aldri noen EL denne pp, så om ikke jeg skulle greid å bli gravid nå, blir jeg MEGET overrasket, for å si det sånn...

Skrevet

Ja, får håpe vi testet for tidlig!! Jeg for min del har "gjemt" billigstripsene, skal heller vente på at TR kommer, eller ikke kommer for å si det sånn. Føler meg så utrolig teit som har brukt sikkert 7 strimler allerede! Hver dag sier jeg, nei nå skal jeg vente i noen dager, men så kommer neste morgen og jeg klarer ikke la være å teste. Null viljestyrke. De er jo så billige, og når jeg liksom har 15 stk liggende... Men nei, nå skal jeg ikke teste mer, heller ta det som det kommer og vente på tanta!! Dermed basta!!

Lurer forresten på om jeg kan ha el idag, eller om det er guffe fra fredagen...:P Regner med denne syklusen og pp er bare tull pga aborten, så er jo mulig... Er vel bare en ting å gjøre da:)

Skrevet

Rettelse: mente selvsagt å si at "hvis jeg skulle greid å bli gravid denne pp, blir jeg MEGET overrasket :-)

Skrevet

Hehe:) Ja, måtte lese den setningen flere ganger! Jeg aner heller ikke om jeg har hatt el. Tror ikke vi skal stole blindt på disse testene altså! Tror jeg dropper dem neste pp!!

Skrevet

Noen som har testet positivt ?

Ikm tirsdag her :)

Skrevet

Hm... tok nettopp en test, en sånn billig strips av typen "one step pregnancy test" og fikk ganske raskt en strek.... har ikke prøvd sånne før jeg, noen som vet om de er til å stole på eller? har jo en clearblue i skuffa, men jeg slo ut urinen i do før jeg rakk å se på testen! :( og nå må jeg jo ikke tisse mer selvfølgelig:)

ikm tirsdag...

Skrevet

Mortil1snart2?:

Ikke prövd den testen, nei, men de selger jo ikke G-tester som ikke er pålitelige, så GRATULERER!! :)

Tar du CB-en i morgen, så får du bekreftet svaret!

Skrevet

Nå er uka vår kommet jenter :) :)

Jeg har ikke ikm før 1 november - så blir en laaaaaaaang uke for min del. Men uansett, deilig at vi endelig er i uke 44 ;)

Skrevet

Litt usikker på om jeg har IKM denne uken eller uke 45 - kan dere hjelpe ?

Hadde positiv ELtest 17.okt og 18. okt - negativ igjen den 19.okt.

Når har jeg IKM da ? (31.okt, 1.nov eller 2.nov ?)

Skrevet

jeg testet svaaakt positivt på billigstrimmel og litt sterkere, men fortsatt svak positivt på billigstav i dag.

Må holde ut et par dager til med testing før jeg tør å juble:)

IKM onsdag tror jeg.

Skrevet

Jeg pleier å ha ømme pupper før mensen, og det har jeg nå og. Men jeg føler det er annerledes enn det pleier, har vondt i puppene bare jeg skjærer brød f.eks. Også svir det på de på en måte, det pleier det ikke før mensen.

Håper dette er et godt tegn :)

Gratulerer maddemor :) Du er nok gravid ;)

Skrevet

Jippi jippi jippi!! Jeg er GRAVID! :) 2 strimler og en clearblue viste sine nydelige streker etter noen sekunder i morrest! Så fantastisk!

Ønsker alle lykke til med testinga!

Ble denne gangen som første gang jeg var gravid, den mnd helt uten symptomer er jeg gravid! Så da er det vel bare å innstille seg på kvalmen;)

oppskrifta vår er sex annenhver dag fra første dag etter mens, og hele perioden igjennom:)

Skrevet

hvordan går det med dere jenter?

her er ikke tr kommet, har ikm idag eller igår. litt usikker men fikk pos el test tirs for 14 dager siden... tok test idag tidlig men den er neg:(

men er det vanlig at man ser der streken skulle vært liksom? har skikkelig gangsperr i "underlivet" så tror nok tr er på vei... hvis ikke får jeg teste på nytt imorgen:)

Skrevet

glemte og skrive at dt var en sånn stav fra billigtester....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...