ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 19. oktober 2009 #76 Skrevet 19. oktober 2009 Har testet negativt på EL-tester i 1 uke, nå jeg... Er på dag 16 (av en syklus på 26-30 dager). Så begynner jeg å lure her, altså... Uten EL er vel ikke akkurat sjansene så store...
Nanamor Skrevet 19. oktober 2009 #77 Skrevet 19. oktober 2009 Hei dere. Jeg er med her sånn litt halvhjertet... håper selvfølgelig på en spire men etter et og et halvt år med prøving er det ikke store håpet for at vi skal klare det på egen hånd. Venter på innkalling til lap, men håper jeg slipper og det skjer et lite mirakel innen den tid Lykke til alle sammen.
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 19. oktober 2009 #78 Skrevet 19. oktober 2009 Håper virkelig det skjer et lite under for dere snart, Nanamor... Mange som venter på utredning, men så skjer det plutselig för en vet ordet av det allikvel :-) Da svidde jeg av min 8. EL-test på dag 16- den også negativ :-( Testene jeg har kjöpt nå var relativt dyre og skulle være 99% sikre... Og vi som hadde sex i går i for i gårds osv... Kan jo ikke ha skjedd noe da iallefall...
Eurecaღmed spireღ Skrevet 20. oktober 2009 #79 Skrevet 20. oktober 2009 Frustrerende å ikke finne el, men dere får nå bare stå på annen hver dag, treffer da uansett. Her skulle vi egentlig ønske vi ikke visstenår el var, for presset ble stort for kommende barnefar... Ikke stress med de testene, om ikke de er digital har jeg forstått det slik at de er vanskelig å tolke...
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 20. oktober 2009 #80 Skrevet 20. oktober 2009 Begynner å bli litt småfrustrert her... 9 negative EL-tester på rad. Har kommet til dag 17 og fortsatt ingen EL :/ Ingen EL= ingen befruktning... Nå setter jeg min lit til i morgen eller torsdag, ellers tror jeg ikke det er noen EL her i gården. Har jo en syklus på 26-30 dager (oftest 30), så det burde jo vært mulig å ha funnet EL til nå... Dere andre: Kos dere med symptomjakt-utrolig spennende ) Så fortsetter jeg jakten på den forsvunnede EL et par dager til!
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 20. oktober 2009 #81 Skrevet 20. oktober 2009 Takk for svar, Aureca... Skal pröve å ikke henge meg for mye opp i det, men er visst ikke så lett Joda, skal stå på for det, vi :-)
Blinkimom Skrevet 20. oktober 2009 #82 Skrevet 20. oktober 2009 Min positive el-test kom først på dag 20, så ikke gi opp jakten enda ma <3 3-åring <3 )
Money Skrevet 20. oktober 2009 #83 Skrevet 20. oktober 2009 Bare et sprsm til dere "erfarne" prøvere. Førstemann kom uten for mye prøving, og jeg var ikke klar over at jeg var gravid før det gikk tre uker over ikm slik at jeg ikke har noen aning om de tidlige symptomene som f.eks. festing. 4 år etter er vi i gang med nr 2, 5. pp etter 1 sa. Denne pp er jeg litt usikker. Jeg hadde el på dag 16, og 5 dager etter fikk jeg fått ømme bryster, 11 dager før ikm, og det stikker litt i begge sider. Er dette et godt tegn jeg kan klamre meg til uten å ty til sløsing av grav.tester?
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 20. oktober 2009 #84 Skrevet 20. oktober 2009 Det var godt å höre Blinkimom :-) Har du regelmessige sykluser, da? Hvor lange sykluser har du?
Blinkimom Skrevet 20. oktober 2009 #85 Skrevet 20. oktober 2009 ma tre-åring; jeg har ganske lange sykluser da, ca 5 uker. Trodde pergo skulle korte inn litt, men gjorde ikke det..
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 20. oktober 2009 #86 Skrevet 20. oktober 2009 Ok, da er det ikke så rart at du har EL på dag 20 egentlig. Med en syklus på opp til 30 dager, skal jo det være ganske uvanlig... men lever i håpet :-)
Jenny251210 Skrevet 20. oktober 2009 #87 Skrevet 20. oktober 2009 12 dager til ikm....jeg tror jeg dauer! Vanligvis går tiden så fort, men ikke nå nei, hehe!
Arashi Skrevet 21. oktober 2009 #88 Skrevet 21. oktober 2009 Hei Kristine. Kjenner følelsen! Jeg er heller ikke noe tålmodig menneske ;-) Jeg har 6 dager til IKM (tror jeg det har vært litt opp og ned med disse dagene), men denne gangen SKAL JEG IKKE begynne å test før tidligst neste onsdag. Stor sett alle de andre mndene har jeg svidd av både en og tre CB tester før TR kom likevel... Krysser fingrene for alle sammen! Dette er mnd damer, jeg kjenner det på meg, hihi :-)
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 22. oktober 2009 #89 Skrevet 22. oktober 2009 Ja, tiden går sakte til IKM... Men aller mest er jeg forvirret av negative EL-tester i 11 dager... Jepp, Arashi: dette er mnd for store begivenheter!! )
Eurecaღmed spireღ Skrevet 23. oktober 2009 #90 Skrevet 23. oktober 2009 Haloen jenter, håper noen av dere skal begynne testingen snart! Har ikke IKM før tirsdag, føles lenge til.... Testet som sagt i går, og det førte meg ingen vei... I sted kokte jeg meg to egg, jeg er vanligvis kjempeglad i bløtkokt egg, men det var ekkelt det plutselig, fy og fy... Blir jo helt rar i hode, om jeg ikke er gravid så er jeg jo psykisk et eller annet, blir nesten litt redd her nå at jeg ikke er gravid om dere forstår....
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 23. oktober 2009 #91 Skrevet 23. oktober 2009 Oida, Aureca- kanskje det er et tegn!? Håper det :-) Vet ikke om jeg egentlig hörer til IKM uke 45 jeg, for IKM er alt fra tors i uke 44 til mandag uke 45. Trolig er det mandag uke 45... Men er det så nöye a`? :-) Håper virkelig det har klaffet, selvom jeg ikke greide å finne EL med testing. Men har på fölelsen av at det ikke har klaffet denne ganga. Vet ikke om jeg gidder det styret med testing neste pp. Gleder meg til å höre gode nyheter her inne på skravletråden neste uke!!
Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 23. oktober 2009 Forfatter #92 Skrevet 23. oktober 2009 da ser det ut som håper et ute for vår del denne pp'en, siden jeg har fått brunlig utflod i dag, da er vel TR rett rundt hjørnet.. håper det klaffer for dere andre denn pp!!
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 23. oktober 2009 #93 Skrevet 23. oktober 2009 Så kjedelig, da..:/ Men håpet er ikke ute så lenge ikke TR har kommet for fullt ennå, da! Håper ho holder seg unna!
Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 23. oktober 2009 Forfatter #94 Skrevet 23. oktober 2009 nei det er sant, men håper har forsvunett, men om den ikke kommer blir eg veldig enda gladere enn eg hadde blitt. hehe.. nei får håpe det klaffe neste pp:) hvordan går det me deg da? noe tegn?
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 23. oktober 2009 #95 Skrevet 23. oktober 2009 Nei, her er det fint lite tegn, så jeg har heller ikke store håpet. Finner ikke EL og er nå på dag 20 i syklusen, så enten har jeg ikke EL eller så har jeg missa den selvom jeg har svidd av 11 tester nå...
Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 23. oktober 2009 Forfatter #96 Skrevet 23. oktober 2009 uffda, fant ikke el sist mnd jeg heller, brukte 7 tester jeg.. får håpe vi begge finner el neste pp om vi ikke er gravid så får vi håper det klaffer;) *krysser fingrene for deg om at du er gravid allerede*
BettyBoob Skrevet 23. oktober 2009 #97 Skrevet 23. oktober 2009 her er det utrolig ømme pupper på gang! ikm fredag neste uke spennende!! dette er bare 1 pp så regner ikke med at det er så lett - men er lov å håpe!
Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 23. oktober 2009 Forfatter #98 Skrevet 23. oktober 2009 *krysser fingrene for deg*
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 24. oktober 2009 #99 Skrevet 24. oktober 2009 Takk, krysser fingre for deg også Så du fant ikke EL du heller, nei... hmmm... EL-testen i dag (dag 21) viste som forventet neg. den også... Har googlet litt, og det står at man sannsynligvis har EL, selvom man ikke finner den med EL-testing, dersom man har nogenlunde regelmessige sykluser, og at ikke syklusene er over 35 dager. Så satser på at vi bare hadde en kort LH-stigning, som vi gikk glipp av ved testing. Jeg tror jeg skal pröve å teste morgen og kveld neste pp (hvis jeg i det hele tatt gidder det test-styret). Har tenket på en ting til også: vanligvis er LH-stigningen höyest på kvelden, men kanskje ikke den er det hos meg, siden jeg jobber bare netter. Da har jeg jo en annerledes dögnrytme, og hormonene påvirkes helt sikkert av det.
Indigo 08-10-13 Skrevet 24. oktober 2009 #100 Skrevet 24. oktober 2009 Idag har jeg helt utrolig ømme pupper. Så vonde at jeg kjenner det hele tiden, klarer ikke unngå tenke på det! Begynte igår, og har gradvis blitt verre! Jeg ammer en gutt på snart året, og er vant til ømme bryster, men ikke på denne måten. (Er ikke brystbetennelse!!!) Hadde imidlertid ikke ømme bryster da jeg gikk med gutten min, men symtomer kan vel være forskjellig fra gang til gang?? Så da har jeg jo selvfølgelig et håp om ei lita spire.. Men forbereder meg på å bli skuffet til uka da, ikm tirs! Klarer ikke la være å teste hver morgen når jeg har et drøss med billigstrimler i skuffa, selvf. negativ, men nå skal jeg vente til ikm før jeg tester igjen. For å bevise for meg selv at jeg har litt viljestyrke!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå