Maddemor-1 gutt+1 jente:) Skrevet 14. oktober 2009 #51 Skrevet 14. oktober 2009 jepp, jeg håper det bare er supre fruktbarhetstegn jeg har om dagen og at denne pp blir min pp:) I går hadde jeg masse blodig slim og det ryktes her inne at da har jeg en toppers EL:) Vet det er best å være avslappet ogsv og bla bla bla, men det er nå engang sånn at når man først har bestemt seg for å få barn så skulle man jo gjerne vært gravid i går:) Så det å følge med på EL og tempe osv ser jeg ikke på som stress, men det å ikke tenke på selve babyen under akten kan veø være smart. Tror man må prøve å nyte kosen med det hele og så kan man stresse med symptomjakt etter EL heller,- hvis det lar seg gjøre da;) Veldig lett å si.....
Indigo 08-10-13 Skrevet 15. oktober 2009 #52 Skrevet 15. oktober 2009 Meg og vesla: Er det mulig å ikke "finne" el selv om man har brukt el-tester? Jeg har nemlig også brukt opp mine uten å "finne" el! Lurer på om el ikke har vært enda, så nå får jeg bare kjenne etter de vanlige fysiske tegna!!
K ♥ tærten Skrevet 15. oktober 2009 #53 Skrevet 15. oktober 2009 Hei Da hører jeg også til her i uke 44. Hadde el enten mandag eller tirsdag - på dag 23/24 i syklusen. Er så lei av uregelmessige sykluser, men det positive er at jeg hvertfall har eggløsning utifra el-tester og temping, samt at denne syklusen tross alt ikke var så lang. Håper så inderlig på en spire denne pp'en, men merker jeg egentlig ikke er forberedt på at testen kan bli positiv. Er så vant til laaaange sykluser og alltid blendahvite tester så optimismen er ikke helt der den var. Lykke til alle sammen
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 15. oktober 2009 #54 Skrevet 15. oktober 2009 Håpefulle K : Ja, så lenge du finner EL så har du jo gode sjanser Jeg jakter også på EL om dagen. Blir 4.dagen med testing i dag... Testene har vært negative til nå, så vi får se... *spennende* IKM er i slutten av uke 44/beg. av uke 45... Lykke til til dere alle!
Hegemor_78 Skrevet 15. oktober 2009 #55 Skrevet 15. oktober 2009 Tror EL er igang, i dag eller i morgen. Nå vil jeg (VI) få det til!! Lykke til med lagingen denne uken alle sammen! Jeg har laget en liste som jeg håper dere skriver dere inn på (nytt innlegg), hvilken dag dere har IKM. Er lov å slenge på noen ekstra dager hvis noen er usikre på om ikm er i uke 43, 44 eller 45.
Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 16. oktober 2009 Forfatter #56 Skrevet 16. oktober 2009 Høne_pøne3 jeg aner ikke om det ikke er mulig å finne el selv med el tester, jeg fant den hvertfall ikke så enten har den ikke kommet eller har jeg misset den.. jeg føler meg hvertfall gravid, men det er vel bare fordi jeg er håpefull. men tegn har jeg, men det e vel for tidlig egentlig.
J -76 Skrevet 17. oktober 2009 #57 Skrevet 17. oktober 2009 Hei alle sammen! Vil ønske dere alle lykke lykke lykke til! Håper det blir mange jubelrop i uke 44 :-) Jeg har fått kalde føtter denne ppen og har bestemt meg for å ta en prøvepause kun denne ppen. Jeg har aldri før hatt en så sterk intuisjon for noe, så nå velger jeg å lytte til meg selv . Er sikker uforståelig siden jeg har brukt pergo denne ppen og nå har rundet 1 år i prøving, men jeg må følge hjertet mitt. Jeg er ganske sliten av babyprøving og ha alle tankene rundt dette og ønsker meg en fri måned med full fokus på jenta vi har. Hopper jeg over denne ppen slipper jeg også å få samme termindato som barnet vi mistet, og det betyr mye for meg. Ønsker dere som sagt alt hell og lykke, stå på jenter! Håper dere alle er på 1 trim om 2 uker! Stor klem J
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 17. oktober 2009 #58 Skrevet 17. oktober 2009 Forståelig det, J-76... Sikkert mye blandede fölelser mht at du mistet osv... Og skjönner godt at 1 år med pröving kan ta på. Ofte kan det hjelpe å ikke gå så aktivt inn for det heller-ta ting som det kommer. takk for lykkeönskinger-lykke til til deg også Håper det helper med en liten pause... Jeg er på dag 13 i syklusen (har normalt 26-30 dagers syklus) og hadde regnet med pos. EL-test nå, men den gang ei... Er de billigstrimlene pålitelige? Har man som regel EL på samme dag i syklusen hver gang hvis man har regelmessig syklus?
Indigo 08-10-13 Skrevet 17. oktober 2009 #59 Skrevet 17. oktober 2009 Har heller ikke fått pos. eltest med billigstrimmel denne syklus. Gikk fri, så nå aner jeg ikke om el har vært eller ikke. Så lurer også på om billigstrimlene er pålitelig? Ja, ja, får vente på TR nå..
Maddemor-1 gutt+1 jente:) Skrevet 17. oktober 2009 #60 Skrevet 17. oktober 2009 J-76; så du valgte å stå over ja? Skjønner jo det veldig godt da.... Men husk; pergo virker i pausemnd og den vet du:) Så neste pp er nok din pp får vi håpe:) Her er den lange ventetida til IKM i gang.... Er på dag 16 i dag og har enda 11-12 dager igjen til IKM. Har av og til litt vondt på høyre side der de har fjernet eggleder og eggstokk. SYnes det er litt merkelig..... Selv tester jeg KUN med digitale EL-tester fra cb. De er så tydelige og klare og man slipper å vurdere styrken på streken. Prøvde QR sine tester en gang, men synes det var vanskelig å vurdere disse strekene.. Har prøvd en del av billigtester grav-tester da men de har alltid vært negative..... Ha masse lykke til alle sammen! Håper vi alle har en STRÅLENDE positiv uke 44:)
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 17. oktober 2009 #61 Skrevet 17. oktober 2009 Ja, man får visst hva man betaler for, sier dem... hehe... Får vel satse på litt sengekos uansett - kjedelig å bli lurt av EL-testene... Får håpe dagene går fort til IKM, da Maddemor-og ikke minst at det er verdt ventetiden :-) Ha en fortsatt super lördagskveld, alle sammen!
Maddemor-1 gutt+1 jente:) Skrevet 17. oktober 2009 #62 Skrevet 17. oktober 2009 ja det er noe med det altså..... Det er jo superdyrt med cb-digitale tester, men da slipper jeg i alle fall å lure. Men nå leste jeg på en tråf her inne at det går an å bruke de testpinnene til fertilitetsmonitor i den cb digitale når den er tom for testpinner, så da er det jo litt billigere da:) Nei det er bare å stå på ma - 3 åring! Legg inn akskjer dere:) Her ble det lagt inn aksjer begge dagene med positiv test så jeg håper det holder! Prøvde å lokke på sambo den fagen testen var negativ igjen, men han var helt utslitt stakka.... Men men, det blir noen spennende dager om en ukes tid på oss:) Go-klem til dere alle!
lykke c Skrevet 17. oktober 2009 #63 Skrevet 17. oktober 2009 Hei jenter! Her var EL for tre dager siden. Dagen etter ble jeg syk, som i ekstremt kvalm i ett døgn, og så migrene kommende dag. Og de tre siste dagene har jeg hatt MYE hvit utflod og mensmurringer. Så håpet er her, men klarer ikke å tenke så mye på det, da jeg har vært en del kvalm idag også. Til dere som strever med å tolke EL-tester, så vil jeg på det varmeste anbefale å tempe. Når tempen har steget, vet du når EL har vært! Jeg synes det er genialt, for da vet jeg mer nøyaktig når IKM er, da syklusen min varierer noen dager fra og til. Klem
Eurecaღmed spireღ Skrevet 17. oktober 2009 #64 Skrevet 17. oktober 2009 Migrene i dag og mens smerter som kommer og går, 4 dager etter positiv el-test. Men tør ikke håpe, forrige pp hadde jeg så mye greier på kroppen, men ble ikke noe ut av det...
lykke c Skrevet 17. oktober 2009 #65 Skrevet 17. oktober 2009 Synd å se at det er flere som sliter med migrene her:( Håper vi blir raskt gravide og at migrenen forsvinner med graviditeten:) det gjorde den på meg sist. Og det som er litt tankekors, er at helt i begynnelsen på sist graviditet, hadde jeg et enormt migreneanfall. Tør ikke å tro noe helt enda, bare tankene som spinner litt vel mye:)
Indigo 08-10-13 Skrevet 18. oktober 2009 #66 Skrevet 18. oktober 2009 Imorges opplevde jeg noe merkelig, igjen! Dag 17 i syklus, og kjente en skikkelig sur røyklukt da jeg våknet! Våt sneip liksom, eller lukta av en person som har stått ute og røykt! Når jeg fikk summa meg og lukta etter, lukta det selvfølgelig ingenting. Bor sånn til at det umulig står noen å røyker utenfor soveromsvinduet! MEN, det som er merkelig med dette er at jeg hadde samme opplevelse forrige syklus på dag 18. Da kjente jeg lukten av stekt biff kl 08 om morgenen. Stod opp og tok en test, sterk positiv (endte i ex.u.)! Så nå er jeg litt sånn satt ut! Sikkert ikke gravid, men likevel lurer jeg jo litt nå
Blinkimom Skrevet 18. oktober 2009 #67 Skrevet 18. oktober 2009 Heisann damer! Kommer inn hit og venter sammen med dere Er inne i min første mnd med pergo, rett på dobbel pga lange sykluser uten el... Prøvd med på disse billigtestene denne mnd for dem hadde jeg allerede i hus. Måtte nesten kjøpe billigtester -forrige syklus var på 9 uker!! Nesten positiv test13. Helt positiv 14. og morgen 15. Sex alle tre dagene *HÅPE* Men så lurer jeg på noe... I dag har jeg veldige mensmurringer. Kan det være at egget ikke slapp den 15. likevel, og at jeg har el nå?? Det er vel for tidlig med tegn på graviditet??
Blinkimom Skrevet 18. oktober 2009 #68 Skrevet 18. oktober 2009 Må legge til at jeg hadde veldige menssmerter da jeg ble gravid sist. Har en gutt på snart tre. Da prøvde vi ikke som nå, så jeg la ikke merke til tidlige tegn.. Men jeg var sikker på at TR kom, og brukte ob flere dager før jeg testa, og da var utslaga på første testene supersvake, så jeg testa tidlig... Kan ikke tro murringene kom så tidlig som dette
Eurecaღmed spireღ Skrevet 18. oktober 2009 #69 Skrevet 18. oktober 2009 Jeg går rundt med mensmurringer og, 5 dager etter positiv el test, vet al el har vært for jeg temper i tillegg. I dag har det skjedd to ganger til nå, med flere timers mellomrom, en sviende smerte,punktet er som en ert, men stråler ut, dette skjer i livmorområde mothøyre side. El var på motsatt side og dette er helt annerledes. Nå begynner jo tankene å surre. Men om det ikke klaffer for oss denne gangen vil jeg ikke bli mega skuffet, vi har time hos klinikk hausken rundt ikm. Flørter med tanken å møte opp på klinikken allerede gravid. Ble spådd av tarotkongen at denne pp var store sjanser for klaff, og garantert før jul
Jenny251210 Skrevet 18. oktober 2009 #70 Skrevet 18. oktober 2009 Jeg tester ikke med EL tester og sånn, tar det litt som det kommer. I følge BV har jeg EL i mrg, så må hoppe til køys etterpå. Har hatt sex tre ganger før denne uken og...hehe.
Blinkimom Skrevet 18. oktober 2009 #71 Skrevet 18. oktober 2009 Da får vi satse på at Tarotkongen har rett, Aureca
Blinkimom Skrevet 18. oktober 2009 #72 Skrevet 18. oktober 2009 Damer; lurer bare på en ting... Forteller dere venner og familie at dere prøver på å få barn, eller holder dere det mellom dere selv og partner? Vi begynte å prøve på nr 1 flere år før spiren satt. Fortalte det til venner siden jeg ikke regnet med det skulle ta sånn tid, og da ble det veldig mas... Ble gravid lenge etter at vi hadde sluttet å prøve... Tenkte at denne gangen skal jeg ikke si det til noen, men synes det er vanskelig å holde tett hehe!
Eurecaღmed spireღ Skrevet 18. oktober 2009 #73 Skrevet 18. oktober 2009 Det er hemmelig igrunn, men foreldrene mine vet det, da de skal være barnevakt den dagen vi skal til klinikk hausken.
BettyBoob Skrevet 19. oktober 2009 #74 Skrevet 19. oktober 2009 dette er min første pp på barn nr 2 så spennende! er midt oppe i flytting, men jeg fikk da kastet meg på samboern den 13, 16, 17 og 18 EL var i førlge el-kalk. den 16 samboern var bortreist den 14 og 15... gud bedre, dette er jo nervepirrende - gruer meg nesten til neste uke!
Jenny251210 Skrevet 19. oktober 2009 #75 Skrevet 19. oktober 2009 Vi har hatt sex 13, 16, 18 og 19. Håper det holder. På BV står det at EL er idag, men jeg føler at jeg hadde det forrige uke. Men har egentlig ikke peiling altså. IkM 1 november.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå