Gå til innhold

skravletråd for oss med ikm uke 44

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei hei, jenter!

Her har det vært tidenes rareste TR (kun 4 dager og lite) og relativt høye temperaturer til å være etter TR. Så trodde jeg hadde veldig tidlig EL, på dag 8. Men idag, på dag 12, sank temperaturen igjen, så da får vi bare se når det blir EL på meg. Noen andre som har fått EL og begynt symptomjakt?! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei hei jenter!

I dag fikk jeg utslag på clear blue digital el test. Ja nå kan jeg angre på at jeg sa nei takk i går.... Men, det er vel i dag og i morgen vi har størst sjanse eller?

Her er mye el slim, har aldri hat så mye før, så noe av helsekost greiene funker kanskje?....

Skrevet

Spennende da! Lykke lykke til! Jeg venter fortsatt på EL, håper virkelig den kommer før søndag, da mannen min reiser bort en hel uke da.......

Skrevet

Ja, får håpe det, J-76. Hvilken dag i syklusen er du på da? Og hvor lange sykluser har du?

Jeg er på dag 10 og har 26-30 dagers syklus. Regner med pos. EL-test på dag 12. Men har EL-aktig slim nå, men neg test. Synes det er litt rart også...

Skrevet

Heisann jeg er på dag 11, håper EL er til helgen slik at vi rekker det akkurat :-) Vi er ca i samme rute vi da, jeg har 26-28 dagers syklus. Lykke til!

Skrevet

Da får du nok EL för helgen :) Takk og lykke til til deg også!

Skrevet

Ja håper virkelig det, jeg har tatt dobbel pergo denne ppen og det hadde vært grusomt om det var forgjeves.....Spennende blir det! :-)

Skrevet

J-76, du MÅ jo bare få EL før helgen:)) Så dobbel pergo blir ikke forgjeves!

ma ♥ 3-åring ♥: Jeg skriver under på at det skjer rare ting med kroppen, Men så lenge du får EL til "planlagt" tid, så er det vel bare å innfinne seg med de rare tingene:)

Aureca, jeg tester ikke etter EL, så er usikker på når det er størst sjanse, men innbiller meg at løpet er kjørt når du får negativ test, og at de kan være positive i opp til noen dager? Spennende å se om vidundermix'en funker!!

Skrevet

heisan jenter:)

Her var det neg EL-test kl 17 i går og positiv kl 7 i dag morges:)

Så kvelden planer er lagt og jeg skal snart hoppe til køys:)

Skrevet

Her er EL over (regner jeg iallefall med, tester ikke), mannen reiste bort på jobb den siste dagen jeg antar at EL kunne være, så vi får bare håpe at det holder (hadde sex kvelden før EL da, hvis ikke EL var tidligere). Synes ventetiden mellom EL og IKM er så laaaang, vil bare vite om det har klaffet med en gang! Blir jo sittende og kjenne etter hele tiden om det er symptomer, blir jo smårar av mindre... Men en fin ting med at mannen er borte er jo at dagene er passe travle med en liten 1-åring, så tiden går litt raskere da! :)

Håper du får EL før mannen reiser J-76, veldig kjedelig med bortkastet pergo!

Skrevet

Hvordan går det jenter? her er el kommet og gått;) håper dt var var nok sengekos og at spiren sitter;) jeg går til akupunktur denne gangen + bruker pree seed... håper bare så virkelig spiren sitter for oss alle og at vi går en kvalm høst/vinter i møte;))

en annen ting.. er det noen som har erfaring med akupunktur? jeg har fått så mye luft i magen at det er rett før jeg letter her i sofaen....er dt vanlig?

Skrevet

Første gang jeg prøver EL-test, prøver å "catche" opp med syklusen etter ex.u.èn min! Bruker disse billig-strimlene fra billige-tester.no. Teststreken blir litt sterkere for hver dag, så lurer på om EL er rett rundt hjørnet. Nesten like sterk som kontrollstreken idag! Hva tror dere? Etter mine beregninger, om jeg tar høyde for blødningen etter oprasjonen er lik en menstrasjon, så skal jeg ha EL idag! Virker som at fuktigheten tar seg opp også! Planene for kvelden er ihvertfall lagt her i heimen! Tvi tvi til oss alle:)

Ja, også begynte jeg å tempe imorges. Fant ut at jeg likså greit kunne gjøre det siden jeg ammer hver morgen ca. 06:) Så spennende å følge med på syklusen sin!! Må finne ut litt mer info om temping så jeg vet!! Tips om sider hvor jeg finner info?

Skrevet

hei hei jenter!

Her er EL-testen fortsatt positiv i dag, så det blir nye akjser i kveld altså:) I går hadd jeg mye blodig slim, men i dag er det nesten bare blankt, med en og annen stripe blod bare. Det murrer masse og slimer masse, så regner med at egget slipper i dag. Er også mer varm enn vanlig i dag, men temper ikke da:)

Skrevet

Hei hei, henger meg på her. Hadde positiv EL test lørdag 10 og søndag 11 oktober....

Hadde sex fredag, lørdag, søndag og mandag.... Phhhuuu :-))

MEN jeg har ikke hatt noe EL slim.... Det er vel vanlig det også eller????

Håper det klaffer......

Forresten, når kan man begynne å teste uten å starte ALTFOR tidlig?

Skrevet

I tillegg så hadde jeg skikkelige murringer/tak nederst i magen på lørdag og søndag.....

Skrevet

spennende da! Du KAN begynne å teste rundt 10 dpo (10 dager etter EL), men er vel fornuftig å vente til 12 dpo kanskje? OM du er gravid er det bare 55% sjangse for positiv test 4 dager før IKM... Så som du skjønner så øker sjangsen for positiv test for hver dag nærmere IKM du er om du er gravid:)

Masse lykke til!

Skrevet

Hei Høne_pøne3, jeg vil anbefale deg å registrere deg på fertilityfriend.com, der er det masse info og du kan registrere tempen der hver dag, så tolker de når du har EL:) ellers er pernille.info en fin side å sjekke ut!

Her er temperaturen fortsatt lav, men håper på EL i dag eller i morgen, sånn at jeg kan begynne å telle ned til IKM.

Skrevet

Hei, lurer på om noen av dere vet hvordan disse el testene fungerer? Hadde positiv test i går og negativ i dag. Temp har ikke steget ennå. I går var min man så nervøs at det var vanskelig å få noe som helst til, kom kanskje noe, men tviler på om det kan føre til noe... I dag fortalte jeg at testen var negativ og nå kunne han bare slappe av og kose seg. Så i dag har han prestert to ganger. Men det jeg lurer på er om løper er kjørt siden testen var negativ i dag?

Står i bruksanvisningen at dette LH hormonet stiger ca 30- 40 timer før egget blir sluppet og at en kan vente en eggløsning mellom 24-36 timer. Hva tror dere??

Skrevet

Må tilføye at jeg har menssmerter som begynte for litt siden i dag... kam det være el jeg kjenner?

Skrevet

Mine ELsmerter er forvekslende lik menssmerter ja! Jeg har ELsmertene i to-tre dager, aner egentlig ikke helt når egget mitt slippes iløpet av disse dagene...

Skrevet

Noen andre som har eggløsning nu???

Skrevet

Jepp, mest sannsynlig har jeg hatt i dag, tok el test som var positiv i går, negativ i dag, menssmerter i dag, temp har ikke steget ennå, men forventer stigning i morgen.

Skrevet

Jeg har, jeg har!!!!!!!!! Positiv i går og i dag og vannvittig press i livmora i dag, så her blir det kos om få strakser:)

Aureka; jeg tror dere faktisk har truffet veldig bra nå altså! Lurt at du fikk han til å slappe av i dag:)

Skrevet

fant ikke min el på de 7testene jeg hadde så her har det bare blitt sex uten a vite når el var.. så om spiren ikke komme denne mnd får jeg se om syklusen min er like neste mnd så får jeg se om jeg finner el da, men mistenker at jeg har hatt el for noen dager siden..

Skrevet

Krysser fingre og tær nå, skal nå lure meg en runde til i morgen tidlig, toget er sikker gått da, men kan jo aldri vite, he he.

Maddemor, du må nå være utrolig fruktbar nå, med så mye tegn!

Håper mange av oss får det til denne gangen.

Var hos legen i dag og han poengterte hvor viktig det var å være avslappet rundt dette her, han hadde sett gang på gang hvordan stress påvirker, men er jo ikke lett da. Når en først har bestemt seg vil jo en få resultat så snart som mulig.

Tvi, tvi alle sammen!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...