Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 6. oktober 2009 #1 Skrevet 6. oktober 2009 ja jenter nå vil jeg se hvor mange det er av oss her inne da, forventer el nå en av de førstkommende dagene så her er det bare til å ha sex,sex å sex.. hehe. håper det klaffer denne pp:)
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 6. oktober 2009 #2 Skrevet 6. oktober 2009 Ja, ny pp-nye muligheter Jeg har forstatt TR ennå, så blir ikke noe "action" för til slutten av helga/starten av neste uke... Men det blir spennende. Denne gangen har jeg bestilt EL-tester.
Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 6. oktober 2009 Forfatter #3 Skrevet 6. oktober 2009 så hyggelig å se det er flere:) ja jeg var ferdig med mensen i helgen så her blir det "action".. ja har el tester jeg også, startet å teste i dag, forventer at den skal vise LH stigning i morgen så får håpe jeg har rett:) håper spiren sitter for oss denne mnd;)
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 6. oktober 2009 #4 Skrevet 6. oktober 2009 Spennende Er det sånn at så fort testen viser LH-stigning, så bör man ha sex for å höyne sjansene? hehe... er ikke veldig god på dette, nei Aldri EL-testet för...
Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 6. oktober 2009 Forfatter #5 Skrevet 6. oktober 2009 har aldri tester før jeg heller.. men tror det er størst sjanse vist du har sex den dagen du får påvist LH-stigning å at eggløsning kommer innen 24-48 så man er mest fruktbar dagen du får påvist LH-stigning og dagen etter.. tror det var son..
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 6. oktober 2009 #6 Skrevet 6. oktober 2009 Ja, har forstått det såånn jeg også Tvi tvi, da
J -76 Skrevet 6. oktober 2009 #7 Skrevet 6. oktober 2009 Hei jenter! Her kommer jeg og :-) Jeg er i gang med dobbel pergo kur og håper det gjør underverker denne ppen. Vi er i 9 pp etter MA og prøvingen begynner å ta litt på, men håpet er der fortsatt! Lykke lykke til jenter! Klem J
audrey82 Skrevet 6. oktober 2009 #8 Skrevet 6. oktober 2009 Jeg er med! EL ca søndag/mandag, så nå går vi bare og tripper og venter på helga egentlig! 3pp, håper det klaffer for både oss og dere denne måneden!
lykke c Skrevet 6. oktober 2009 #9 Skrevet 6. oktober 2009 Jeg henger meg også på! Fortsatt TR her, så ingen action enda:) Er i 5 pp, og håper selvsagt det klaffer denne mnd:)
Eurecaღmed spireღ Skrevet 6. oktober 2009 #10 Skrevet 6. oktober 2009 Hører vel til her jeg og, TR henger litt igjen, men gir vel seg i morgen... 2pp etter SA, håper det klaffer.
Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 6. oktober 2009 Forfatter #11 Skrevet 6. oktober 2009 så flott att dere bruker tråden, lykke til, til dere alle sammen!! må huske å skrive underveis hvordan det går;) håper hele gjengen er over på 1trim neste mnd;) kan nesten ikke vente til ikm, å har ikke hatt el enda en gang.. hehe
Indigo 08-10-13 Skrevet 7. oktober 2009 #12 Skrevet 7. oktober 2009 Henger meg på her:) Ei god uke siden ex.u., kroppen (les: magen/underliv) begynner så smått å føles brukbar igjen! Spotter fortsatt litt! Tenkte å vente til slutten av helga, regner med det kommer en el i begynnelsen av neste uke?? Lovt å håpe ihvertfall! Tredje pp! Lykke til alle sammen!
<3OSS<3 Skrevet 7. oktober 2009 #13 Skrevet 7. oktober 2009 Fikk påvist EL og TR kom som forventet 1ste mnd etter pilleslutt så jeg håper at dette betyr at kroppen henter seg fort inn igjen. Hvis syklusen holder seg på dette sporet hører jeg til på uke 44 PP 2, men er forberedt på at det kan ta litt tid etter pilla. LYKKE TIL ALLE SAMMEN
Hegemor_78 Skrevet 7. oktober 2009 #14 Skrevet 7. oktober 2009 Denne PP har jeg en skikkelig go'følelse for! Det blir klaff for flere av oss, det er jeg sikker på! :-) 4.pp
Maddemor-1 gutt+1 jente:) Skrevet 7. oktober 2009 #15 Skrevet 7. oktober 2009 føyer meg inn i rekken her jeg også.... 14 pp for min del da. Hadde exu i april og ma i juli, så nå håper jeg virkelig det klaffer snart.... tr er på tur hjem igjen nå, så da blir det vel action ut i neste uke en gang:)
J -76 Skrevet 7. oktober 2009 #16 Skrevet 7. oktober 2009 Hei maddemor! Vi var i samme tråd siste pp også, håper det blir vår tur snart. Jeg er i gang med dobbel pergo kur. Lykke lykke til!
Ms Fixi Skrevet 8. oktober 2009 #17 Skrevet 8. oktober 2009 henger meg på denne tråden jeg da;) denne pp går jeg til akupunktør så håper det klaffer!! har også funnet ut at jeg ha lite el-slim? noen som har en "wonderkur"som fikser det? ellers ønsker jeg lykke til alle sammen;) måtte tanta holde seg laaaaaangt borte.....
Maddemor-1 gutt+1 jente:) Skrevet 8. oktober 2009 #18 Skrevet 8. oktober 2009 Hei J-76:) Ja denne pp må vel være vår pp vel? Dobbel pergo gjorde susen for meg med gutten vår og jeg ble jo også gravid i mars med dobbel pergo (exu) og helt av meg selv i juni (ma) så vi krysser fingrene for at du blir gravid denne pp:) Selv har jeg EL uten pergo sånn helt plutselig og krysser fingrene for at vi får raskt klaff igjen nå. Kjenner at alle pp-ene begynner å tære littegranne på da..... Er vel i pp 14 jeg nå tror jeg. Masse lykke til til alle sammen i jakten på EL nå i første omgang:)
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 8. oktober 2009 #19 Skrevet 8. oktober 2009 Heisann alle sammen! Dumt det ikke klaffet denne gangen, da, men i uke 44 skjer det nok noe! Velkommen hjem fra Italia, Maddemor Tvi tvi denne pp
Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 8. oktober 2009 Forfatter #20 Skrevet 8. oktober 2009 ja riktig det ma <3 3-åring <3 uke 44 skal være magisk for oss alle sammen..
Maddemor-1 gutt+1 jente:) Skrevet 8. oktober 2009 #21 Skrevet 8. oktober 2009 Tusen takk for det:) Godt å være borte og jaggu godt å være hjemme igjen også Nå er det bare å vente på EL og sette i gang igjen:) Tvi tvi jenter!
J -76 Skrevet 10. oktober 2009 #22 Skrevet 10. oktober 2009 Gooood morgen jenter! Ønsker dere alle en herlig lørdag! Jeg er nå ferdig med min første pergokur, er litt spent....Denne ppen har jeg ikke eggløsningstester, satser på sex annen hver dag. Lykke til alle sammen!
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 11. oktober 2009 #23 Skrevet 11. oktober 2009 Er det noe poeng for meg å ta EL-test i dag tro? Jeg er på dag 8 i syklusen og har sykluser på 26-30 dager. I fölge bruksanvisningen skal jeg da teste på dag9, altså i morgen.... Men er förste gang jeg tester, så vet ikke når EL er i det hele tatt.
Eurecaღmed spireღ Skrevet 11. oktober 2009 #24 Skrevet 11. oktober 2009 jeg har som deg syklus på 26-30 dager. Jeg begynte på dag 9, har aldri testet før. Men har tempet og bruker å få på dag 12. Jeg vil teste denne pp, bare for å ha prøvd det og. Prøver det meste denne pp; - el test og temping - sink - salvie te før el - wild yam etter el - progesta care etter el - bidronning gele kapsler - folat - tran og sanasol - hostesaft og grapefrukt juice før el - pree seed Ingenting skal være uprøvd før neste pp som blir hos klinikk hausken. Lukke til alle damer, måtte maaange av oss bli gravid denne pp!
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 11. oktober 2009 #25 Skrevet 11. oktober 2009 Takk for svar Aureca :-) Da sparer jeg den förste EL-testen til i morgen. Lykke til denne pp. Håper tingene dine funker!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå