Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter litt over en uke på Synarela begynner jeg nå å erfare flere bivirkninger..har vært innom hetetokter, trøtthet, sippethet :P m.m. Er hjemme fra jobben for første gang i dag. Men noe jeg lurer på er om flere har opplevd en slags skjelving i kroppen, en sånn slags nervøs følelse som gjør at kroppen aldri slapper helt av? Vet ikke hvordan jeg skal forklare det, men det er noe sånt.. Håper på en måte at det ikke er bare meg.. Da blir jeg litt bekymra..

Skrevet

Hei du:)

Tror ikke at det er noe farlig. Det er bra at du holder deg hjemme hvis du ikke er i form.. Har også hatt skjelvinger tidligere, de går over når man slapper av, Sett deg ned og glo litt på tv eller les, eller gjør noe om roer deg ned.. Husk at kroppen din er på høygir hormonelt nå, så mye kan føles rart selv om det ikke er det.

Skrevet

Hei!

Jeg har hatt en nervøs og ekkel uro i kroppen i ukesvis...(brukt S i seks uker)...skikkelig ubehalgelig og jeg føler meg helt PSYKO!

Er nok bare bivirkning....festlig :-)

Lykke til!

Skrevet

OK, godt å høre at det ikke bare er meg :D Er ikke så skummelt med ubehagelige ting, så lenge du vet at det er en grunn til at det er der :P Lykke til videre med alle raritetene ;D

Skrevet

Kan man få denne "indre uroen" av Crinone også, tro? Kjenner denne litt. Går litt utover nattesøvnen. Har våknet ca en time før klokken har ringt nå i 2 dgr, og sovner ikke like godt på kvelden. Tenkte kanskje det hadde å gjøre med at jeg ikke har vært så fysisk aktiv som jeg pleier, etter innsettet..

Skrevet

Stort sett føler jeg meg litt groggy så lenge jeg har hormoner i kroppen...først 14 dager etter siste tilskudd begynner kroppen og føles litt mer seg selv....vondt å skulle håndtere negative forsøk når man er helt utenfor i utgangspunktet....

Men NÅ skal alt gå bra!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...