#Bolle i ovnen# Skrevet 6. oktober 2009 #1 Skrevet 6. oktober 2009 Stemmer det at den kommer "ned" når man har EL, og hvor lenge er den "nede"? Kjente at den kom ned søn kveld og man et.middag var den oppe igjen. Har jeg blitt gravid da tro? Håper håper da:) Noen som vet eller tror de vet noe om dette?
Mamma'n til Andreas og knøttet Skrevet 6. oktober 2009 #2 Skrevet 6. oktober 2009 Når du har EL vil livmortappen vær høy, myk og åpen.. Og maaaaasse el-slim. Du sier den var lavt nede. Det er den mellom når du skal ha mensen. Men den "spretter" noen ganger litt opp og ned.. hehe.. Sammen med tappetafsing ville jeg tempet. Da får du fin oversikt over EL.
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 6. oktober 2009 #3 Skrevet 6. oktober 2009 Det e ikkje stillinga som nødvendigvis e den beste indikatoren, men konsistensen!! Min e litt sånn dabbeball, men når det e el tider blir den helt myk..ellers e den ganske hard.. sånn relativt sett. Lest mange som har sammeligna el-tapp med lepper (altså like myk som leppene)..da er du fruktbar
#Bolle i ovnen# Skrevet 6. oktober 2009 Forfatter #4 Skrevet 6. oktober 2009 Takk for svar,ikke så lett å skjønne seg på denne tappen... He he! Må studere dette:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå