Gjest herr og fru strert Skrevet 6. oktober 2009 #1 Skrevet 6. oktober 2009 Noen som har opplevd luftsmerter som tidlig tegn på graviditet (før IKM) ??
memather Skrevet 6. oktober 2009 #2 Skrevet 6. oktober 2009 Ja! Helt klart! Luftsmerter var/er absolutt en av hovedsymptomene mine. Fikk mye luft ca en uke etter EL.
Perle79 gravid med nr 2 Skrevet 6. oktober 2009 #3 Skrevet 6. oktober 2009 Hmmm. Jeg har hatt luftsmerter nå i en uke. Og dette er helt sykt. Magen min er så oppblåst at jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Pleier aldri å være sånn.. Godt å høre at dette kan være et symptom hehe!
Gjest Skrevet 6. oktober 2009 #4 Skrevet 6. oktober 2009 Hva mener dere med luftSMERTER egentlig? Jeg har masse luft i magen hele tiden (bra jeg har kontor alene for tiden, hehe), men det gjør ikke noe vondt. Så jeg er usikker på om det bare har å gjøre med maten jeg spiser for tiden (er blitt mye flinkere til å spise grovt brød og grove grønnsaker, men har hørt at det i en overgangsfase kan føre til litt luft i magen før kroppen blir vant til det).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå