Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Ny her, og nylig fått vite at jeg er gravid(5.uke). Nå er jegbekymret for om det kan være svangerskap utenfor livmoren. Hadde egglederbetennelse for 3 mnd siden. Noen som har erfaring med dette? Jeg har ikke vondt:) Bare murring/ trykking:)

Er på ferie så får ikke dratt til legen før om en uke...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når man er gravid utenfor livmor får man store smerter som ikke er til å ta feil av. I alle fall var det sånn for meg, men hvis du er usikker på noe i svangerskapet kan det være greit å ringe lege/jordmor :)

Lykke til videre :)

Skrevet

Jeg hadde også kraftige smerter da jeg hadde ex.u + blødninger. Hadde heller ingen symptomer og testene var svake selv 1 uke etter ikm (ble ikke sterkere). Jeg ble operert da jeg var 5+1. Da hadde jeg hatt smerter i et par dager.

Tror nok ikke du trenger å bekymrer deg, men hvis du er veldig bekymret kan du jo ta hcg prøver å se om det stiger som det skal. Det er liten sannsynlighet for å få en ex.u, så hvis du ikke har noen smerter er det nok ikke noe å bekymre seg over.

Ønsker deg lykke til i svangerskapet=)

Skrevet

beroligende å høre... :) Trist å høre at dere begge har opplevd dette;(

Har tatt 3 tester, både morgen og kveld, og de er sterke alle sammen. Så da skal jeg bare nyte det:)

Takk takk:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...