Drømme Stress ned-mamma Skrevet 6. oktober 2009 #1 Skrevet 6. oktober 2009 E ikkje så ofte innom lengre, så eg får ikkje med meg alle tror eg!!!! Så uansett..... GRATULERER TIL DERE SOM HAR BLITT GRAVIDE!!!! :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D Eg e bare glad tanta e komt på besøk
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 6. oktober 2009 #2 Skrevet 6. oktober 2009 Godt å høre du har kommet deg i syklus. savnet det her inne! min kropp trøbbler også. Ikm var fredag, ingen mens og ingen tr. Tror jeg fant el i stedet forige uke. Så ikm skal da være neste uke engang, har ikke peiling. No dritt når syklusen ikke er som den skal. Ønsker deg masse lykke til. Håper inderlig du finner el denne gangen og at egget ditt blir befruktet. masse klemmer.
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 6. oktober 2009 #3 Skrevet 6. oktober 2009 Skulle stå, har savnet deg her inne, hehe.
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 6. oktober 2009 Forfatter #4 Skrevet 6. oktober 2009 Hehehe...godt det ikkje bare e meg som skrive litt fortere enn øyenen får med seg av og te...kremt.... Tenkte seg te du...våkne av mensmurringer, setter deg opp og bare kjenne det renne..hahaha!! Også tenkte eg bare "YESS!!"....hehe..blir søren meg rar av å prøve altså!!!!
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 6. oktober 2009 #5 Skrevet 6. oktober 2009 Hehe, du kan få sagt det du!!!!!!!!!! så nå er det bare å sette igang igjen. Nå må det vel klaffe!!! Ha en flott dag. Klem
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 6. oktober 2009 Forfatter #6 Skrevet 6. oktober 2009 ..blir eg gravid denne måneden så må me flytte bryllupet!! Haha!! ...men for en grunn!! hihi.. Klaff ja?! Me begge ska ha klaff nå!! Visste ikkje du det? Nååå vett du det!! Ha ein fin dag sjøl du!!! Klemmmmm!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå