Veravera Skrevet 6. oktober 2009 #1 Skrevet 6. oktober 2009 Det er jo i og for seg godt, men nå er jeg livredd for at det har gått galt. Er bare 6 uker på vei. Skal sies at jeg sov utrolig godt og lenge i natt, så følte meg veldig uthvilt da jeg våknet. Kan ikke huske hvordan det var sist jeg var gravid. Kommer kvalmen i rykk og napp.... Huff, er så bekymret og vet at jeg ikke kan gjøre noe annet enn å vente og se....
Mamma'n til blomsterbarna=) Skrevet 6. oktober 2009 #2 Skrevet 6. oktober 2009 Bruk energien på noe annet enn å lete etter symptomer. Det er mer vanlig at det går bra enn at det ikke gjør det! Vær glad for at du ikke er kvalm, og spis noe du har lyst på heller.. Synes det er altfor mye skremsel og snakk om SA,MA,Xa og alle de derre! Jeg var superkvalm med Iris, nå har jeg vært kvalm i 5 minutter tilsammen. Er 6+5 eller noe i dag. Er glad jeg ikke er kvalm. Har heller ingen andre symptomer. Strekker litt i magen bare. Man MÅ ikke ha symptomer hver dag=) Noen har rett og slett bare et helt fint svangerskap=)
TPH Skrevet 6. oktober 2009 #3 Skrevet 6. oktober 2009 Kan trøste deg med at alle svangerskap er ulike, så ikke ta sorgene på forskudd Jeg selv er snart 8uker på vei, og har nesten ikke vært kvalm, så du kan tro jeg er bekymra. Men, legen sa til meg at jeg er en av de heldige som slipper unna:) Jeg er gravid til det motsatte er besvist, for å ha det sagt. Selv om at jeg ønsker å ha litt flere symptomer enn ømme bryster, trøtthet og litt kvalme en og annen dag. Men, banker i bordet for at jeg slipper unna:)
<BabyMaby> Skrevet 6. oktober 2009 #4 Skrevet 6. oktober 2009 Helt enig med dere! Bare nyt det!! for detta er pyton!!!!
Lille_bie Skrevet 6. oktober 2009 #5 Skrevet 6. oktober 2009 Jeg hadde det sånn under mitt svangerskap. I uke 7 ble alle symptomer plutselig borte i 3 dager. jeg ble nesten hystering. Var hos legen som tok hcg bl.pr. Innen jeg skulle ta den andre prøven var symptomene kommet tilbake:-) Dette er vanlig! Det fikk jeg beskjed om.
fresh Skrevet 6. oktober 2009 #6 Skrevet 6. oktober 2009 jeg tror ikke du trenger å bekymre deg. Der er jo ikke slik at hvis du først blir kvalm, så er du det hver dag frem til uke 14. Forrige graviditet var jeg kvalm noen dager, og ikke kvalm noen dager før det kom tilbake... Så det trenger ikke bety at noe er gale.. Men forstår at du er bekymert, men tror ikke du trenger være det. Prøv å nyt dagene når du ikke er kvalm-jeg skulle ønske det var meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå