Gå til innhold

Vogn for barn over 1 år, som kan soves i LENGE. Hva er du mest fornøyd med?

Anbefalte innlegg

Vi har nå en teutonia spirit s3 som jeg er veldig fornøyd med. Men jeg ser at denne kommer til å være for liten når snuppa er rundt 2år. Synes den er litt smal. Lengden har jeg ikke tenkt så mye på enda.

Nå skal vi kjøpe en vogn som hun kan bruke i barnehagen og da må vi ha en som holder hele soveperioden. Vi vil også bruke vognen ellers, siden jeg tror den vi har nå vil bli for liten etterhvert. Hvilke vogner er dere mest fornøyd med når barnet deres er over 1år?

Trenger en vogn som er både bred nok og lang nok!

Skriv gjerne inn cm på den du synes er bra!

Håper noen kan hjelpe meg!

Fortsetter under...

vi har tautonia mistral sport(?) som vogn har altid vært veldig fornøyd med den,

Jobber i bhg og synes at tdenne typen vogner er best, ellers er simo sin sportsvogn også veldig god bare ett minus det går ikke ann og ta av bøylen så det kan bi litt trangt med voksi pose oppi

Vi har kjøpt en Scandia Bagvogn i Danmark med hele 97cm lang bag! Den er suveren som sovevogn i barnehagen og på helden tar vi den med hjem for soving her. I tillegg har vi en sportsvogn for "bybruk" :-)

Du får til tider kjøpt danske bagvogner på finn.no brukt, en av modellene er Emmaljunga Big Star Supreme eller Odder.

Annonse

Har brukt TFK joggster twist til min yngste. TFK'en er ca 104 cm lang, og vesla på nesten tre har god plass til å ligge i den. Snart 5 åringen har faktisk også god plass til å sitte i den. Ikke at det er så aktuelt, men... ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...