2barnsmor-2012♥♥? Skrevet 6. oktober 2009 #1 Skrevet 6. oktober 2009 Skulle ha fryseforsøk på lørdag 3/10, men egget som var igjen tålte dessverre ikke opptiningen... :-( Så da ble det ingen flere turer til Ciconia på oss. Mannen min er lei hele greien, og ville ikke ha flere forsøk. For en sorg... Men etter en lang natteprat, ble han heldigvis med på et aller siste forsøk, og denne gangen prøver vi for første gang Klinikk Hausken i Haugesund! Da ble jeg glad igjen! Så vi skal nå ha konsultasjon i slutten av oktober, takk og lov! Dersom ikke dette går bra, vet jeg med meg selv at vi virkelig har prøvd, og da kan jeg avslutte hele prosjektet med vissheten om at vi gjorde ALT! Jeg har ikke vært aktiv inne på disse sidene på lenge nå, har synes det var godt å ha en pause og tenke på andre ting i livet! Siden forrige forsøk i mai har jeg gått ned 8 kg og spiser lite godteri, så jeg har virkelig vært flink!! Måtte ALLE som prøver lykkes!! :-)
Lie79*har blitt mamma* Skrevet 6. oktober 2009 #3 Skrevet 6. oktober 2009 Hei "2barnsmor-2010?":o) Lenge siden sist! Kjipt å høre at fryseegget ikke overlevde opptiningen:( Spennende at dere skal prøve Hausken. Skal selv ha samtale/vurdering hos de i begynnelsen av november, og er veldig spent på hva de har å si om vår situasjon. Kjempebra at du har klart å gå ned så mange kg! Håper virkelig du lykkes hos Hausken. Skal krysser fingrene for dere, masse lykke til:o)
SassyMom Skrevet 6. oktober 2009 #4 Skrevet 6. oktober 2009 Så fint at mannen din ville bli med en runde til. Det er jo greit å være enige om det, for det er jo en psykisk belastning for alle. Ønsker deg lykke til på Hausken. Er det noe spesielt bra med den klinikken siden det er så mye prat om den her? Jeg hører selv til på Riksen.. Heia eggene!!
2barnsmor-2012♥♥? Skrevet 6. oktober 2009 Forfatter #5 Skrevet 6. oktober 2009 Takk for lykkeønskninger! Hvordan går det med deg, da Lie? Du skal prøve Hausken du også? Jeg tror på Hausken fordi de spesialtilpasser medisinen til den enkelte, de tar seg god tid til undersøkelser, har jeg forstått, og de er dyktige!
Lie79*har blitt mamma* Skrevet 6. oktober 2009 #6 Skrevet 6. oktober 2009 Hei igjen:o) Jeg har hatt 5 neg. innsett tilsammen nå, hver gang har hcg vært på mindre enn 1, så ikke tegn til festing engang. Ferdig med våre 3 ordinære forsøk på Riksen nå, men har fortsatt 2 egg på frys der. Ringte og fikk time med lege der for ca 1 uke siden, og ble da enige om at jeg skal ha ny Lap og prøve å fjerne høyre eggleder pga den har et hulrom som fyller seg med væske. Har opplevd å ha vann i livmoren + vannaktig utflod, så antageligvis lekker det væske til livmoren som igjen kan skape "dårlig miljø" i livmoren og er kanskje grunnen til at vi ikke har lykkes? Var på Riksen og sjekket dette før vi startet opp med IVF, men legen som undersøkte meg da mente dette ikke hadde noe å si. Snakket om det med både Nordica og Hausken, og begge mener at egglederen bør fjernes. Så tydeligvis litt forskjellige meninger ute å går...! Men har fått time til Lap allerede 16. oktober, så nå håper jeg dette vil hjelpe oss til å kanskje endelig kunne lykkes:o)
2barnsmor-2012♥♥? Skrevet 8. oktober 2009 Forfatter #7 Skrevet 8. oktober 2009 Koselig å "se" deg her inne, Lie79! Du har jammen vært gjennom mye du også, se jeg! Så bra at du skal opereres, det gir jo alltid et ekstra håp! Det kan jo veldig godt være at det er dette som skal til for at egget skal sitte! Jeg mener, miljøet blir jo optimalt når det som ikke fungerer fjernes! Jeg heier med deg, Lie79, håper virkelig du lykkes snart nå!!!! :-) Det hadde bare vært utrolig stort og koselig! :-)
Nurket1 - prøver 2010 Skrevet 8. oktober 2009 #8 Skrevet 8. oktober 2009 Hei og takk for sist! Er dessverre her enda jeg og....om du husker meg? Anbefaler Hausken altså! Litt langt...men men... Uttak til uken. :-)
Pia76.. Skrevet 9. oktober 2009 #9 Skrevet 9. oktober 2009 Bare innom for å ønske deg masse lykke til jeg. Har du gått ned 8 kg,,så har du vært kjempeflink ja. Enklere å gå opp,,,enn å greie å få de av igjen.. Håper det lykkes for dere :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå