Gjest herr og fru strert Skrevet 6. oktober 2009 #1 Skrevet 6. oktober 2009 Har til vanlig litt el-smerter i 2-3 dager. Men denne syklusen ble det liksom bare verre etter el, luftsmerte-aktig vondt i magen nå (el ca lørdag). Kan dette bety at noe har skjedd, eller er det bare el som har hengt seg opp eller noe annet tull? .. Noen som har vært gravide her og merket det på oppblåst mage veldig tidlig?..
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 6. oktober 2009 #3 Skrevet 6. oktober 2009 hei jeg fikk kraftige magesmerter, lignet på omgangssyke smerter med maaaaasssssse luft 3.5 døgn etter el. Etter det var magen heeelt oppblåst i 2 uker+ at 1 uke senere fikk jg litt halsbrann, god luktesans og rar i bekkenet, jeg testet svakt positivt kvelden før ikm. Mistet dessverre i ma sent uke 13. Masse lykke til-et godt tegn da! klem
Gjest herr og fru strert Skrevet 6. oktober 2009 #4 Skrevet 6. oktober 2009 Hei takk for svar. Så trist at du mistet, men prøv å tenke at det nok var noe galt og at naturen rydder opp.. Du kan tydeligvis bli gravid og det er jo bra:) Lykke til med videre prøving. Jeg ble litt mer positiv til den kranglete magen min nå, håper det betyr at det skjer noe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå